ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

دستگاه بازیافت کاغذ اپسون Epson paperlab

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ

دستگاه بازیافت کاغذ اپسون

میزان توانایی بازیافت در دقیقه: 14 برگ A4 در دقیقه
میزان توانایی بازیافت در ساعت: 6/720 برگ کاغذ A4 در 8 ساعت

معرفی و بررسی دستگاه بازیافت کاغذ اپسون paperlab

معرفی و بررسی دستگاه بازیافت کاغذ اپسون paperlab

دستگاه بازیافت کاغذ مدل  paperlab از اولین و جدیدترین دستگاه های ساخته شده توسط شرکت اپسون در سطح دنیاست که برای بازیافت کاغذهای باطله به کاغذهای جدید طراحی و تولید شده است. جالب است بدانید که این دستگاه برای تولید کاغذهای جدید از سیستم آبی استفاده نمی کند بلکه از یک فرآیند خشک فشرده جهت بازیافت کاغذهای پرینت شده بهره می برد که از سرعت بالایی جهت بازیافت کاغذها برخوردار می باشد. برای قیمت و خرید دستگاه بازیافت کاغذ اپسون paperlab می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

معرفی و بررسی دستگاه بازیافت کاغذ اپسون paperlab

در ادامه به معرفی و بررسی دستگاه بازیافت کاغذ اپسون paperlab از لحاظ کارایی و کاربرد می پردازیم. دستگاه بازیافت paperlab به صورت کاملا امن و مطمئن اطلاعات قبلی چاپ شده بر روی کاغذ را از بین می برد و مناسب ادارات و شرکت هایی است که نمی خواهند اطلاعات قبلی روی کاغذ قابل بازیافت باشد. در واقع دستگاه بازیافت کاغذ اپسون توانایی تولید کاغذهای جدید از کاغذهای باطله را دارد که شرکت ها به راحتی می توانند از همان کاغذ به عنوان یک کاغذ جدید استفاده کنند.

دستگاه بازیافت کاغذ اپسون Epson paperlab

 دستگاه بازیافت کاغذ اپسون Epson paperlab

مراحل بازیافت کاغذ باطله در دستگاه بازیافت کاغذ اپسون Epson paperlab به این صورت می باشد: اول کاغذ باطله را در داخل دستگاه قرار داده که در مرحله بعد کاغذ را به حالت فیبری باز می گرداند بعد از انجام عملیات فوق اتصال دهنده ها در دستگاه باعث افزایش قدرت و شفافیت کاغذ می شوند. این دستگاه، فرم دهی به همراه فشار را روی کاغذ انجام می دهد و در نهایت کاغذ جدید تولید می شود. از زمان روشن کردن دستگاه بازیافت کاغذ paperlab اپسون و گذاشتن کاغذ باطله و تولید اولین کاغذ تقریبا 3 دقیقه زمان میبرد. این سیستم بعد از سپری کردن این مرحله ی اولیه توانایی تولید 14 برگ A4 جدید در دقیقه را داراست. همچنین در طی 8 ساعت کاری می تواند 6/720 برگ کاغذ A4 را بازیافت کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه بازیافت کاغذ اپسون Epson paperlab می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی