ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF411dw

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

پرینتر لیزری کنون MF411dw

 قابلیت :پرینتر، کپی و اسکنر  (3 کاره)
چاپ:تک رنگ مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 33 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: 1 عدد کارتریج 719

معرفی پرینتر لیزری کانن MF411dw

پرینتر چند کاره لیزری MF411dw که محصول جدید شرکت canon می باشد یک پرینتر سه کاره لیزری سیاه و سفید است. خرید پرینتر مدل سه کاره لیزری canon MF411dw با داشتن ویژگی های خوبی در پرینت، کپی و اسکن برای استفاده در محیط های اداری و خانگی توصیه می شود.

معرفی پرینتر لیزری کانن MF411dw

در ادامه به معرفی پرینتر لیزری کانن MF411dw از لحاظ کارایی و کاربرد می پردازیم، این پرینتر لیزری با توان کار ماهیانه 50000 برگ به چاپگری محبوب تبدیل شده است. از کالاهای مرتبط با آن می توان به پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Pro MFP M426fdn‎، پرینتر سه کاره لیزری Canon i-SENSYS MF3010، پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF231 و پرینتر چهار کاره لیزری HP Pro M1212NF اشاره نمود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر سه کاره لیزری Canon MF411dw

پرینتر لیزری کنون مدل canon MF411dw از سرعت چاپ 33 برگ در هر دقیقه برخوردار است و همچنین توانای چاپ دو رو را نیز دارد. پرینتر سه کاره لیزری کنون MF411dw دارای صفحه نمایش 8.9 اینچی لمسی می باشد که کار با آن را برای کاربران بسیار راحت کرده است.

در ادامه ی بررسی قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر سه کاره لیزری Canon MF411dw باید گفت که سینی کاغذ آن ظرفیت 250 برگ کاغذ A4 را دارد. پورت شبکه تعبیه شده در پرینتر سه کاره لیزری مشکی مدل canon MF411dw این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند این چاپگر را در بین کاربران به اشتراک بگذارند و همچنین با استفاده از شبکه،wireless  می توان دستور چاپ را نیز از طریق تلفن های هوشمند و تبلت به این چاپگر داد.

 قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر سه کاره لیزری Canon MF411dw

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری کانن MF411dw

مواد مصرفی پرینترهای کانن از جمله پرینتر لیزری کنون 411dw همیشه در دسترس بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. کارتریج این پرینتر کانن canon در دو نوع طرح و فابریک نیز وجود دارد. قیمت کارتریج های طرح این مدل کاملا مناسب هستند و تعداد پرینت و کیفیت خوبی نیز ارائه می دهند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره لیزری Canon MF411dw از یک عدد کارتریج به شماره 719 استفاده می کند که می تواند 2100 برگ کاغذ را چاپ کند.

پرینتر سه کاره لیزری کانن Canon MF411dw

در پایان باید گفت که پرینتر سه کاره لیزری Canon MF411dw ظرفیت ADF اسکنر آن 50 برگ می باشد. پرینتر 411dw کنون با چاپ لیزی، مناسب برای چاپ متن به صورت سیاه و سفید است. دانلود درایور پرینتر لیزری Canon MF411dw در بالای صفحه قرار دارد. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی