ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

تحلیل و بررسی بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ

مکانیزه شدن مسیر تولید و توزیع محصولات مختلف باعث شده تا همه از وجود دستگاهی مانند بارکد خوان متشکر بوده و به خوبی از آن بهره ببرند. تنها با داشتن بارکد اسکنر با سرعت بسیار زیادی محصولات خود را مدیریت کنید و از ضررهای ناشی از خطای انسانی جلوگیری کنید. شرکت دیتا لاجیک Datalogic در این زمینه پیشرو محسوب می شود، بارکد خوان دیتالوجیک را در انواع و کاربری های مختلف عرضه کرده است. این شرکت که تمرکز زیادی در بخش سیستم بارکد خوان فروشگاهی دارد، این بار با بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100 به میدان رقابت آمده است که با هم به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری بارکد خوان دیتالاجیک QW2100

بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100 در نوع خود یکی از بهترین هاست که از نوع نوری بوده و بارکدهای تک بعدی را اسکن می کند. بارکد خوان دیتالاجیک 2100 اندازه ای معادل 170x65x70 میلی متر و وزن 119 گرم دارد که هنگام کار با آن، کاربر احساس راحتی می کند. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز فروش بارکد خوان، همیشه به مشتریانی که به دنبال یک بارکد اسکنر ارزان و در عین حال پرکاربرد هستند، بارکد خوان datalogic qw2100 را پیشنهاد می کند که در مقایسه با قیمت آن بهترین است.

برای بیان دقیق تر ویژگی های کلی و ظاهری بارکد خوان دیتالاجیک QW2100 باید گفت که این بارکدخوان صفحه نمایش لمسی و یا قابلیت خواندن بارکدهای سه بعدی را ندارد، اما دارای نشانگر رنگ قرمز هنگام خواندن بارکد به طور صحیح است تا به کاربر کمک کند و از اسکن درست بارکد اطمینان حاصل نماید.

ویژگی های فنی بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100

بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100 یک ویژگی بسیار مهم دارد که آن هم سرعت دستگاه است که می تواند 400 اسکن را در ثانیه به انجام برساند. تنها نکته مهم در استفاده از بارکد خوان qw2100 می بایست دقت کنید که فاصله اسکن نباید بیشتر از 45 سانتی متر باشد.

ویژگی های فنی بارکد خوان دیتالاجیک Datalogic Lite QW2100 به اینجا ختم نمی شود. این مدل که دارای پایه مخصوص به خود است، بصورت خودکار بارکد را تشخیص و اسکن می کند. ار نظر طراحی نیز ارگونومیک بوده و کاربر به سادگی می تواند مدت های طولانی از دستگاه بهره ببرد. در پایان می بایست اشاره کنیم که این دستگاه در دمای 0 تا 50 درجه سنتی گراد می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی