ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ق.ظ

پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

حداکثر ابعاد چاپ: 205*210*210 میلیمتر
ضخامت چاپ: 400 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 1 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

چاپگر سه بعدی AnyCubic i3 Mega مجهز به فناوری فوق دقیق Lattice Platform ساخت شرکت انی کیوبیک و محصول کشور چین می باشد.

در ادامه معرفی پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega می توان گفت یک پرینتر در ابعاد کوچک با کارایی زیاد می باشد و همچنین قابلیت برطرف کردن نیاز های صنعتی کوچک را دارا می باشد.

 این پرینتر برای ساخت ماکت های ساختمانی و صنعتی مناسب می باشد.

معرفی پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی i3 Mega

چاپگر سه بعدی صنعتی AnyCubic i3 Mega از طراحی با چارچوب فلزی صلب بهره می برد. این طراحی به دقت بالا و پایداری سیستم کمک کرده و چاپ محصول نهایی را ارتقا می بخشد. طراحی AnyCubic UltraBase سبب ایجاد یک پرینتر با پلتفرم سه بعدی نوآورانه شده است.

این طراحی حاکی از پوشش کامپوزیت منحصر به فرد AnyCubic؛ چسبندگی فوق العاده زیاد، گرمایش پایدار و سریع، دوام بالا و بسیاری موارد دیگر می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های پرینتر سه بعدی i3 Mega می توان به یک صفحه نمایش لمسی TFT اشاره کرد. این نمایشگر تمام رنگی بوده، کاملا کاربر پسند می باشد، از چندین زبان پشتیبانی می کند و بسیاری از کارایی های سیستم را در اختیار شما می گذارد.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی i3 Mega

با استفاده از طراحی با اسمبل سه مرحله ای سریع در پرینتر i3 Mega، کاربران می توانند با هشت عدد پیچ و اتصال سه سیم، دستگاه را آماده پرینت کردن نمایند.

با چاپگر سه بعدی AnyCubic i3 Mega، کاربران دیگر نیاز نیست از اتفاقات ناگهانی نگران باشند. در صورت قطع ناگهانی برق و یا پرینت های طولانی مدت می توان پرینت کردن را متوقف کرده و در هر زمان دیگری دستور ادامه پرینت را داده شود.

سنسور فیلامنت یک گوی با پایه مغناطیسی است که به منظور ارتقا انعطاف پذیری و راحتی دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این چاپگر سه بعدی کاربران امکان ساخت اجسام حجیم تر را نیز دارند.

  این پرینتر سه بعدی از فناوری Fused Deposition Modeling بهره می برد و تنها یک نازل دارد.

حداکثر ابعاد چاپ در پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega  ابعاد 210*210*205 میلیمتر است. رزولوشن لایه ها از 0.05 الی 0.3 میلی متر متغیر بوده و دقت مکانی XY: 0.0125 میلی متر و Z: 0.002 میلی متر می باشد.

قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی i3 Mega

مواد مصرفی چاپگر سه بعدی i3 Mega شامل فیلامنت های PLA, ABS, HIPS, Wood, TPU بوده و قطر فیلامنت ها 1.75 میلی متر و نازل 0.4 میلی متر می باشد.

پرینتر 3D با نرم افزار Cura به بازار عرضه شده است. پورت های ارتباطی در نظر گرفته شده برای پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega شامل USB و SD card می باشند.

پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

 پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega به مجموعه ای گسترده از فناوری ها و ویژگی های مختلف مانند فریم و غالب سخت فلزی، صفحه نمایش لمسی TFT، فیلامنت سنسور (Filament Sensor)، قابلیت پایان دادن گرما از طریق طراحی مستقیم، ساخت ابعاد حجیم و فناوری AnyCubic Ultrabase اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و یا پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.

همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر سه بعدی انی کیوبیک AnyCubic i3 Mega می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی AnyCubic i3 Mega

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی