ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۳۷ ق.ظ
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 به شما کمک می کند تا بدون نیاز به در دست گرفتن آن در حین اسکن کردن عملا هر بارکد 1D را اسکن کنید.

این محصول به عنوان یکی از کوچکترین، سبک ترین و درخشان ترین اسکنرهای ثابت موجود است که امروزه در دسترس بوده و به بازار عرضه شده است.

این بارکدخوان برای طرح های دستگاه OEM که با محدودیت فضا رو به رو هستند مانند کیوسک و دستگاه های خودپرداز، تجهیزات تشخیصی بالینی، ابزار پزشکی، دستگاه های بازی و Turnstiles و کنترل دسترسی ایده آل است.

در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954 باید بگوییم که این اسکنر محدوده اسکن 47 درجه ای و 35 درجه ای کنترل شده دارد و مطابق با تقاضاهای مشتری برای اکثر برنامه های کاربردی طراحی شده است.

بارکد اسکنر Symbol MS954 دارای سرعت 104 اسکن در ثانیه می باشد و همچنین فاصله اسکن آن نیز از فاصله بسیار نزدیک تا 88.9 سانتی متر می باشد.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954

زمان نصب و راه اندازی این بارکد خوان فروشگاهی بسیار کم است و شما می توانید با نصب سریع زمان بیشتری را برای بازاریابی خود در نظر بگیرید و بیشتر در خدمت مشتریان باشید.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 با تکنولوژی ساخت و نرم افزاری پیشرفته ارائه شده است.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 حتی بارکدهایی که دارای نمادهای ضعیف چاپ شده و کنتراست کم هستند را نیز دریافت می کند.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این بارکد خوان مناسب فروشگاه با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شرکت ایده برتر پارسیان به فروش انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای خرید بارکد خوان بی سیم با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی