ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر فوجیتسو Fujitsu Fi-7260

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

معرفی اسکنر فوجیتسو Fi-7260

 

فوجیستو یک شرکت ژاپنی است که در زمینه فناوری اطلاعات و ماشین الات اداری فعالیت زیادی دارد. 

اسکنر 7260 فوجیتسو از تکنولوژی ساخت اسکن CCD بهره برده است و یک از محصولاتی است که برای قسمت بایگانی ادارات اهمیت بسیاری دارد.

علاوه بر این درباره سرعت اسکنر فوجیتسو به طور کلی می توان گفت که سرعت اسکن رنگی در این چاپگر 60 برگ در دقیقه و سرعت اسکن سیاه سفید 60 برگ در دقیقه می باشد.

هم چنین شرکت سازند در معرفی اسکنر فوجیتسو Fi-7260 اعلام کرده است که برای اسکن کارت های اداری و اسکن کارت های شناسایی توصیه می شود.

 از دیگر مزایای مهم این اسکنر داشتن قابلیت اسکن دورو است که باعث بالا رفتن سرعت کار می شود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی اسکنر Fujitsu Fi-7260

اسکنر Fujitsu Fi-7260 در ابعاد 234*300*577 میلی متر ساخته شده و وزن آن 8.8 کیلوگرم است که با این وزن و ابعاد قابلیت حمل و جابه جایی راحتی دارد.

به طور کلی عملکرد این اسکنر پر سرعت  ساده و آسان است و توانایی کار آن برابر با 4000 برگ در روز است.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی اسکنر Fujitsu Fi-7260 قابل گفتن است که از نمایشگر LCD جهت برنامه ریزی اسکنر برخوردار است. در ضمن رزولوشن آن به میزان dpi 600*600 می باشد و کیفیت چاپ بسیار خوب و عالی دارد.

 اسکنر فوجیتسو Fujitsu Fi-7260

لازم به ذکر است که اسکنر فوجیتسو  Fujitsu Fi-7260 با تمامی سیستم عامل های موجود در بازار سازگار می باشد و همچنین تغذیه خودکار ADF آن حجم 80 برگ را ساپورت می کند.

از دیگر امکانات آن می توان به تشخیص اتوماتیک سایز کاغذ، حذف اتوماتیک سه رنگ مانند  ابی، قرمز یا سبز اشاره کرد. علاوه بر ان حذف خودکار پس زمینه های زاید یکی از ویژگی های مهم ان است.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی