ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6 -کول پد

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ

کول پد Multi Core X6

تعداد فن: 4 عدد
جنس بدنه: فلز و پلاستیک
قابلیت تنظیم ارتفاع: دارد
مناسب برای لپ تاپ: حداکثر 15.6 اینچ

معرفی کول پد دیپ کول Multi Core X6

پایه خنک کننده یا همان کول پد همواره بهترین راه حل برای جلوگیری از گرم شدن لپ تاپ شما هنگام استفاده می باشد. کول پدها با ایجاد فاصله بین لپ تاپ و سطح زیرین آن و همچنین عملکرد فن های قوی، مانع از گرم شدن قطعات لپ تاپ می شود. این امر علاوه بر افزایش سرعت و عملکرد لپ تاپ باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود.

انواع کول پد با توجه به نیاز و تقاضای کاربران در بازار موجود است اما از بین آنها، یکی از بهترین کول پدها، کول پد یا فن خنک کننده دیپ کول می باشد.

کول پد دیپ کول Multi Core X6 یکی از جدیدترین محصولات شرکت دیپ کول است که از امکانات و قابلیت های زیاد به همراه طراحی و کیفیت ساخت مناسب بهره می برد.

معرفی کول پد دیپ کول Multi Core X6

در معرفی کول پد دیپ کول Multi Core X6 می توان به توصیف ظاهر و طراحی منحصر بفرد این کول پد قوی پرداخت. پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6 از نظر ظاهری به یک پروانه سیاه رنگ شبهات دارد که با 4 فن به صورت 2*2 طراحی شده است.

استند خنک کننده دیپ کول Multi Core X6 جهت استفاده در لپ تاپ های گیمینگ و حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است.

امکانات پایه خنک کننده لپ تاپ DeepCool Multi Core X6

جنس بدنه این کول پد لپ تاپ از فلز و پلاستیک ساخته شده است و برای لپ تاپ هایی با اندازه 15.6 اینچ مناسب است.

همان طور که در بالا اشاره شد، خنک کننده لپ تاپ Multi Core X6  4 از 4 فن بهره می برد که شامل دو فن 140 میلیمتری و دو فن 100 میلیمتری با توان 1000 الی 1300دور در دقیقه است.

امکانات پایه خنک کننده لپ تاپ DeepCool Multi Core X6

به همین دلیل دیپ کول مدل Multi Core X6 می تواند حجم بالایی از جریان هوا را بدون نقطه کور ایجاد کند و گرما را در داغترین قسمت های لپ تاپ مانند هارددیسک یا کارت گرافیک از بین ببرد.

پایه های ضد لغزش پلاستیکی در خنک کننده دیپ کول مدل Multi Core X6، قابلیت تغییر ارتفاع دارد و می تواند یک زاویه دید ارگونومیک 9 درجه ای را در اختیار کاربران قرار دهد که خواندن اسناد و تماشای فیلم و بازی کردن را راحتتر می کند.

امکانات پایه خنک کننده لپ تاپ DeepCool Multi Core X6

از دیگر امکانات پایه خنک کننده لپ تاپ DeepCool Multi Core X6 برخورداری از دو درگاه USB است که یکی از این پورت ها برق دستگاه را تامین می کند و پورت دیگر برای اتصال هارد و فلش درایو و همچنین شارژر گوشی موبایل مورد استفاده قرار گیرد.

 شدت هوا دهی کول پد لپ تاپ دیپ کول X6 Multi Core X6 حداکثر  121.4 فوت مکعب بر دقیقه است و میزان تولید صدا آن 24 دسی بل می باشد.

پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6

 این محصول در 4 حالت کار خواهد کرد و در شرایط مختلف می‌توان از حالت‌های مختلف از آن بهره برد.

از جمله مزایای کول پد دیپ کول، قدرت خنک کنندگی بالا در کنار طراحی و کیفیت ساخت عالی و همچنین امکانات بالا، خرید پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6 مقرون به صرف می کند.

پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاکتورهای مهم در خرید کول پد به سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین دریافت قیمت و خرید پایه خنک کننده لپ تاپ از طریق شماره تماس 73027-021 با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

پایه خنک کننده دیپ کول DeepCool Multi Core X6

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی