ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر دو تکه باسیم تسکو TSCO TS 2060

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

اسپیکر 2 تیکه تسکو TS 2060

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 6 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2 عدد اسپیکر
نوع رابط: بی سیم

معرفی اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2060

اسپیکر تسکو TS 2060 یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در کامپیوتر است که می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چند برابر کند.

 اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2060 از جمله اسپیکرهای باسیم است که از دو بلندگو تشکیل شده و در مجموع از ابعادی معادل با 185 * 70 *70 میلی متر برخوردار می باشد.

معرفی اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2060

اسپیکر دو تیکه با سیم تسکو TS 2198 از خروجی AUX صدا بهره می برد و می توان از آن در کنار کامپیوتر، گوشی موبایل، لپ تاپ و در حالت کلی تمام دستگاه های دیجیتالی که به درگاه 3.5 میلی متری مجهز باشند، استفاده کرد.

ویژگی و مشخصات فنی اسپیکر باسیم TSCO TS 2060

انرژی مورد نیاز اسپیکر تسکو تی اس 2060 به صورت مستقیم از برق شهری تأمین می شود؛ بنابراین برای روشن کردن و استفاده از این اسپیکر باید دوشاخه آن را به پریز برق متصل کنید.

 توان اسمی (P.M.P.O) اسپیکر دو تیکه تسکو TS 2060 برابر با 350 وات و توان خروجی واقعی (RMS) آن در مجموع برابر با 6 وات (هر بلندگو 3 وات) می باشد.

این اسپیکر صدایی با وضوح 80 دسی بل را به شما ارائه می دهد که برای استفاده های خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

 از دیگر مشخصات فنی اسپیکر باسیم 2 تیکه تسکو TS 2060 می توان به دامنه فرکانس 80 هرتز تا 20 کیلوهرتز اشاره کرد که می توان از آن برای پخش انواع صداها بهره برد.

ویژگی و مشخصات فنی اسپیکر باسیم TSCO TS 2060

اسپیکر دو تکه با سیم تسکو TSCO TS 2060

بر روی بدنه اسپیکر باسیم دو تکه با سیم تسکو TSCO TS 2060 خروجی هدفون، ورودی میکروفون، دکمه روشن و خاموش و دکمه چرخشی جهت تنظیم صدا تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2060 می توان به طراحی ظاهری و کیفیت ساخت آن اشاره کرد. این اسپیکر از طراحی ظاهری جذاب و مدرنی بهره می برد که استفاده از آن در کنار کامپیوتر، می تواند جلوه متفاوتی به میز اتاق شما ببخشد.

همچنین بدنه اسپیکر TSCO TS 2060 از مقاومت مناسبی در برابر خراشیدگی و ضربه برخوردار است.

اسپیکر باسیم تسکو مدل تی اس 2060 برای استفاده های روزمره و پخش موسیقی با کیفیت و وضوح قابل قبول، انتخاب مناسبی است و می توان به راحتی با متصل کردن کانکتور 3.5 میلی متری آن به دستگاه موردنظر، از این اسپیکر استفاده کرد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 آماده راهنمایی شما در رابطه با ویژگی ها و همچنین نحوه خرید اسپیکر تسکو TS 2060 هستند.

اسپیکر دو تکه با سیم تسکو TSCO TS 2060

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی