ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر کانن Canon DR-C230

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

معرفی و بررسی اسکنر کانن DR-C230

اسکنر Canon DR-C230 به عنوان یک اسکنر حرفه ای در اسکن اسناد و تصاویر در بسیاری از محیط های اداری و تجاری مانند ادارات دولتی، بانک ها و مؤسسات مالی، دفاتر بیمه مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی ظاهری مدرن و جذاب اسکنر کانن DR-C230 از دیگر ویژگی های این محصول از شرکت Canon به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی اسکنر Canon DR-C230

اسکنر حرفه ای مدل Canon DR-C230 قابلیت اسکن اسناد در سه حالت سیاه و سفید، رنگی و مقیاس خاکستری را به صورت یک رو و دورو را داراست.

سرعت اسکنر کنون DR-C230 برای اسکن تصویر به صورت یک رو برابر با 30 برگ در دقیقه و برای اسکن دورو برابر با 60 تصویر در دقیقه است.

تعداد اسکن های روزانه برای اسکنر حرفه ای اسناد DR-C230 تا 3500 اسکن در روز می باشد که رزولوشن آن برابر با 600 dpi است.

سینی اسکنر فیدردار کانن Canon DR-C230 گنجایشی برابر با 60 برگ را دارد. از اسکنر کانن DR-C230 می توان برای اسکن انواع اسناد ضخیم، باریک و با طول بلند مانند کارت ها و اسناد برجسته و پاسپورت استفاده کرد.

 اسکنر مدل Canon DR-C230 از قدرت خوانایی بالای حروف و تنظیم اتوماتیک رزولوشن برای اسکن حروف و تصاویر به صورت همزمان بهره می برد.

همچنین اسکنر کانن از قابلیت تشخیص خودکار رنگ و اندازه سند ورودی بر خوردار است و می تواند اسناد کج شده را صاف کرده یا سایه ها و خطوط اضافی را حذف کند.

اسکنر کانن Canon DR-C230

در طراحی اسکنر کانن Canon DR-C230 تمام تمهیدات لازم برای راحتی کاربر و آسانی استفاده از آن در نظر گرفته شده است و شما با یک لمس، قادر به مدیریت اسکن اسناد مورد نظر خود هستید.

همچنین اسکنر Canon DR-C230 از قابلیت ذخیره تصاویر اسکن شده بر روی انواع سرویس های ابری (شامل SharePoint, Google Drive, SugarSync, OneDrive, and Dropbox)، فولدر و ایمیل و در تمامی فرمت ها شامل PDF قابل سرچ و رمزگذاری شده را داراست.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی