ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2192

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 25 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر
نوع رابط: پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2192

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192 به منظور پخش موسیقی از طریق بلوتوث و به صورت بی سیم ارائه شده و برای استفاده های خانگی کاملاً مناسب است.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2192

اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2192 از یک ساب ووفر و دو بلندگو تشکیل شده که ابعاد subwofer برابر با 265*270*160 میلی متر و ابعاد هر یک از بلندگوها برابر با 140*100*75 میلی متر می باشد.

 اسپیکر بی سیم تسکو دارای توان خروجی 25 وات وضح صدای آن 65 دسی بل است که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2192

در طراحی بدنه ساب ووفر اسپیکر تسکو TS 2192 از چراغ های LED استفاده شده که این موضوع امکان نورپردازی در هنگام پخش موسیقی را به این اسپیکر بخشیده است.

کنترل پنل تعبیه شده بر روی ساب ووفر شامل دکمه های تنظیم صدا (ولوم)، جلو و عقب بردن تراک موسیقی در حال پخش و پخش موسیقی است که امکانات زیادی را برای کار با این اسپیکر به شما می دهد.

علاوه بر این دکمه ها همراه اسپیکر بلوتوثی تسکو  TSCO TS 2192 دستگاه ریموت کنترل نیز ارائه می شود که به شما اجازه مدیریت موسیقی های در حال پخش تا فاصله 10 متری را می دهد.

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2192

همان طور که اشاره شد اسپیکر تسکو TS 2192 از نوع بلوتوث است و شما می توانید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و هر دستگاه مجهز به فناوری بلوتوث را از این طریق به آن متصل نموده و به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2192 از پورت USB و شیار کارت حافظه SD نیز برخوردار است و به شما امکان اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال و کارت حافظه SD را می دهد. 

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192 قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی را داراست و می تواند برای پخش برنامه های رادیویی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این پخش کننده خانگی از یک نمایشگر LED به منظور نمایش وضعیت عملکرد دستگاه بهره می برد.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192

اسپیکر TSCO TS 2192 با طراحی زیبا، صدای واضح و شفاف و امکان نورپردازی در هنگام پخش موسیقی از جمله اسپیکرهای مقرون به صرفه موجود در بازار است.

کارشناسان فروش ایده برتر آماده راهنمایی شما در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر بیسیم تسکو TS 2192 از طریق شماره 73027-021 هستند.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2192

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی