ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2338N

رنگ: صورتی
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 1200 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2338N

اسپیکر تسکو TS 2338N یکی از محصولات شرکت ایرانی تسکو می باشد که قابلیت اتصال هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم را داراست.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2338N

در مورد طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2338N می توان ذکر کرد از جمله اسپیکرهای قابل حمل محسوب می شود، در ابعاد 170 * 62 * 43 میلی لیتر به بازار عرضه شده است.

اسپیکر قابل حمل مدل TS 2338N یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2338N-رنگ صورتی را می توان علاوه بر مصارف شخصی و خانگی، از آن در مسافرت و گردش نیز استفاده کرد.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2338N

شما می توانید از طریق بلوتوث به گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ یا هر دستگاهی را که به بلوتوث مجهز است به اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2338N متصل کنید و فایل های صوتی دلخواه خود را با آن پخش نمایید.

از قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS-2338N می توان به ورودی AUX، پورت USB و شیار رم اشاره کرد.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2338N

اسپیکر شارژی تسکو 2338N, به شما این امکان را می دهد تا از طریق کابل دستگاه موردنظر خود را به آن متصل کنید.

علاوه بر پخش موسیقی، اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل TSCO TS 2338N توانایی دریافت فرکانس های رادیویی را نیز دارد و می توان با این اسپیکر به پخش برنامه های رادیویی پرداخت.

 توان خروجی اسپیکر مدل TSCO TS 2338N بین 4 تا 6 وات می باشد که باعث شده تا اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2338N به عنوان یک اسپیکر قابل حمل، از کیفیت و وضوح صدای مناسبی برخوردار باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2338N-رنگ صورتی

این اسپیکر تسکو به میکروفون داخلی و قابلیت مکالمه مجهز است و شما می توانید با استفاده از اسپیکر تسکو 2338N به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید.

جنس بدنه اسپیکر بلوتوث TS 2338N از پلاستیک مرغوب می باشد و در برابر صدمات احتمالی در حمل و جابجایی مانند ضربه یا خراشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد.

دکمه های پاور، عقب و جلو بردن تراک موسیقی در حال پخش و کنترل حجم صدا بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2338N-رنگ صورتی تعبیه شده که به شما اجازه مدیریت پخش را می دهد.

لازم به ذکر است که این اسپیکر بی سیم تسکو TS 2338N از دستگاه ریموت کنترل برخوردار نیست.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید برای اسپیکر بلوتوث TS 2338N با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2338N-رنگ صورتی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی