ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ق.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5311

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5311

هندزفری تو گوشی مدل TH 5311 از جمله هندزفری های بلوتوثی و محصول شرکت ایرانی تسکو است. این هندزفری دارای دو گوشی است که توسط یک کابل پلاستیکی به یکدیگر متصل شده اند.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی از نوع پشت گردنی است و سرگوشی های آن دارای خاصیت آهنربایی می باشند.

این ویژگی به شما این اجازه را می دهد تا در مواقعی که از هندزفری استفاده نمی کنید، گوشی های آن را به هم متصل کرده و از افتادن آن از دور گردن خود جلوگیری کنید.

معرفی هندزفری تسکو TH 5311

بر روی سمت راست کابل هندزفری بلوتوثی تو گوشی TSCO TH 5311 پنل کنترلی آن شامل دکمه های مدیریت تماس و کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده که کار با این هندزفری را برای شما آسان تر می کند.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5311

باتری لیتیومی به کار رفته در هندزفری توگوشی تسکو TH 5311، 70 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قادر به تامین انرژی هندزفری تا 5 ساعت در حالت مکالمه یا پخش موسیقی می باشد.

این باتری که برای شارژ شدن به 1.5 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد، تا 140 ساعت هندزفری تسکو TH 5311 را در حالت آماده به کار نگه می دارد.

هندزفری دورگردنی ،Tsco TH 5311 با بلوتوث نسخه 4.1 سازگار است و می توان از آن در اتصال با انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های مجهز به بلوتوث استفاده کرد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5311

از آنجا که یک میکروفون داخلی برای این هندزفری بیسیم تعبیه شده، می توان از آن علاوه بر گوش دادن به موسیقی، به منظور مکالمه و پاسخ دادن به تماس های دریافتی نیز استفاده کرد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی

یکی از مشخصه های هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی که سبب تمایز آن با هندزفری های معمولی شده، مجهز بودن آن به عملکرد صوتی جهت پاسخگویی به تماس است. به این صورت که شما در صورت دریافت تماس، می توانید به صورت صوتی آن را قبول یا رد کنید.

محدوده عملکرد هندزفری بلوتوث تسکو TH 5311 حداکثر برابر با 10 متر است و برای اینکه این هندزفری توسط دستگاه موردنظر شما شناسایی شود، باید در شعاع 10 متری آن قرار داشته باشد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی

هندزفری بلوتوثی Tsco 5311 یکی از هندزفری های سبک، با کیفیت ساخت مطلوب و با کارایی بالا است که صدایی واضح و پرقدرت را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری دور گردنی و هدفون می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5311 در رنگ مشکی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی