ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ق.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5319

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5319

اگر از کسانی هستید که ساعاتی طولانی از روز را به مکالمه با گوشی می پردازید و تماس های تلفنی زیادی دارید، استفاده از هندزفری می تواند کمک قابل توجهی به شما بکند.

هندزفری تو گوشی تسکو TH 5319 یکی از هندزفری های بی سیم موجود در بازار است که برای این منظور می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

این هندزفری تک گوشی مدل TSCO TH 5319 که از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می برد، از طریق بلوتوث به موبایل یا تبلت متصل می شود.

معرفی هندزفری تسکو TH 5319

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5319

هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5319 به صورت تک گوش و در رنگ مشکی ارائه شده است.

یکی از مشخصه هایی که سبب تمایز هندزفری بیسیم TSCO TH 5319 شده، طراحی ارگونومیک و خمیده آن است که باعث می شود تا هندزفری به راحتی درون گوش قرار گرفته و در اثر حرکت از آن خارج نشود.

بر روی بدنه هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی دکمه هایی به منظور مدیریت تماس و کنترل میزان حجم صدا تعبیه شده است.

لازم به ذکر است که پنل این هندزفری بی سیم تسکو TH 5319 کاملاً لمسی است که کار با آن را برای شما سریع و آسان می کند.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5319

از دیگر ویژگی های هندزفری تسکو TH 5319 باید به میکروفون جهتی و ضد نویز آن اشاره کنیم که صدای شما را در هنگام مکالمه به شکلی واضح و باکیفیت به طرف مقابل منتقل می کند.

هندزفری TSCO TH 5319 به عملکرد صوتی جهت پاسخگویی به تماس مجهز است و به شما اجازه می دهد تا در هنگام دریافت تماس، به صورت صوتی جهت رد یا قبول آن اقدام کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی 

باتری تعبیه شده در هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی از نوع لیتیومی بوده و از ظرفیتی معادل با 65 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد.

این باتری می تواند انرژی مورد نیاز برای 3 تا 5 ساعت استفاده از هندزفری در حالت مکالمه یا پخش موسیقی را فراهم کند.

همچنین با استفاده از این باتری، می توان هندزفری تسکو TH 5319 را به مدت 110 ساعت در حالت آماده به کار یا استندبای قرار داد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که در هنگام استفاده از هندزفری TSCO TH 5319 دقت داشته باشید تا فاصله آن از گوشی یا دستگاهی که به آن متصل است، از 10 متر بیشتر نشود.

چرا که در صورت بیشتر شدن فاصله از 10 متر، هندزفری توسط دستگاه موردنظر شما قابل شناسایی نخواهد بود.

هندزفری دور گوش تسکو TH 5319 یکی از هندزفری های با کیفیت و حرفه ای جهت برقراری تماس تلفنی و پخش موسیقی است که با طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک و کیفیت ساخت بالا توانسته تا محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کند.

شما می توانید برای خرید هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5319 به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319 در رنگ مشکی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی