ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5332

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5332

هندزفری دور گردنی تسکو TH 5332 محصول شرکت تسکو برای کسانی که به گوش دادن به موسیقی در حین کار یا ورزش عادت دارند و یا کسانی که تعداد تماس های بالایی در طول روز دریافت می کنند، انتخابی کاملاً مناسب و ایده آل است.

این هندزفری دو گوشی به صورت پشت گردنی طراحی شده و دارای بازوهای تاشونده و دو گوشی می باشد.

معرفی هندزفری تسکو TH 5332

گوشی های هندزفری دور گردنی تسکو TH 5332 به کابلی با قابلیت جمع شوندگی متصل هستند که در هنگام استفاده می توان آنها را از درون محفظه مربوطه بیان آورد.

هندزفری بی سیم تسکو TH 5332 از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می کند و به راحتی به موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال بلوتوث دار متصل می شود.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5332

طراحی ظاهری هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332 یکی از مشخصه های مهم این هندزفری دورگردنی به حساب می آید.

این طراحی به گونه ای است که هندزفری بلوتوثی دورگردنی تسکو TH 5332 ظاهری اسپرت و جوان پسند به خود گرفته است.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5332

در رابطه با مشخصات فنی این هندزفری باید به میزان حساسیت 97 دسی بلی و دامنه فرکانس آن که معادل با 2.402HZ – 2.48 KHz می باشد، اشاره کنیم.

این مشخصات وضوح، قدرت و کیفیت صدای پخش شده با هندزفری بی سیم تسکو TH 5332 را تضمین می کند و بدون نگرانی می توانید با آن به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به تماس های خود پاسخ دهید.

میکروفون داخلی تعبیه شده برای هندزفری بی سیم دور گردنی تسکو TH 5332 نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است و صدای شما را به خوبی به طرف مقابل در هنگام مکالمه منتقل می کند.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332 

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332 به ویبراتور جهت اطلاع از تماس های دریافتی مجهز است. همچنین بر روی بدنه این هندزفری دکمه های مدیریت تماس و کنترل میزان صدا تعبیه شده و به شما امکان استفاده راحت تر از آن را می دهد.

باتری تعبیه شده در هندزفری TSCO TH 5332 شاید نقطه قوت اصلی آن باشد. این باتری که از نوع لیتیومی است، 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا 18 ساعت مکالمه و 16 ساعت پخش موسیقی، انرژی مورد نیاز هندزفری را تأمین می کند.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332

برای شارژ باتری این هندفری بی سیم بلوتوث باید از طریق درگاه میکرو USB تعبیه شده بر روی بدنه آن اقدام کنید و لازم به ذکر است که شارژ کامل آن 8.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

میزان شارژدهی باتری هندزفری بلوتوثی دور گردنی تسکو TH 5332 به قدری بالاست که انرژی آن را تا 300 ساعت در حالت استندبای (آماده به کار) تأمین می نماید.

اگر به دنبال یک هندزفری زیبا و باکیفیت در پخش صدا هستید که برای مدتی طولانی نیاز به شارژ پیدا نکند، هندزفری بلوتوث دار تسکو TH 5332 می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده سازد.

برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری بلوتوثی TSCO TH 5332 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5332

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی