ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5338

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5338

هندزفری توگوشی تسکو TH 5338 از جمله هندزفری های بلوتوثی به شمار می آید که از بلوتوث ورژن 4.2 پشتیبانی می کند.

این هندزفری به آسانی به دستگاه های دیجیتالی که با این نسخه بلوتوث سازگارند، متصل می شود و می توان از آن برای پخش موسیقی یا پاسخگویی به تماس های دریافتی استفاده کرد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی به صورت پشت گردنی طراحی شده و به دوگوشی متصل به کابل مجهز می باشد. کابل به کار رفته در هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5338 از نوع تخت است و به آسانی گره نمی خورد.

معرفی هندزفری تسکو TH 5338

بر روی هندزفری دورگردنی Tsco TH 5338 دکمه هایی به منظور کنترل حجم صدا، انتخاب موزیک و روشن، خاموش و درگاه شارژ میکرو USB تعبیه شده که امکانات قابل توجهی برای کار با این هندزفری در اختیار شما قرار می دهند.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5338

فرکانس پاسخگویی هندزفری بلوتوث تسکو TH 5338 برابر با 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. این امر بدین معنا است که این هندزفری توانایی پخش تمام صداهای موجود در محدوده شنوایی انسان را دارد.

همچنین حساسیت هدفون به کار رفته در هندزفری بلوتوث Tsco TH 5338 معادل با 103 دسی بل می باشد.

می توان گفت که هندزفری بلوتوث Tsco 5338 برای پخش موسیقی کاملا مناسب است و صدایی با قدرت و کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5338

با توجه به اینکه هندزفری دور گردنی تسکو TH 5338 به میکروفون داخلی مجهز است، از آن علاوه بر پخش موسیقی، به منظور مکالمه و پاسخگویی به تماس های دریافتی نیز می توان بهره برد.

این هندزفری سازگار با انواع دستگاه های دارای بلوتوث، گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر می باشد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی

میزان نگهداری شارژ و قدرت باتری، همواره در انتخاب یک هندزفری بلوتوثی معیار مهمی به شمار می آید. هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی به یک باتری لیتیومی با ظرفیت 85 میلی آمپر ساعت مجهز است که توانایی تامین انرژی هندزفری را تا 4 ساعت در حالت مکالمه یا پخش موسیقی دارد.

همچنین میزان شارژ باتری هندزفری بلوتوثی TSCO 5338 برای آماده به کار نگه داشتن آن در حالت استندبای تا 168 ساعت کافی است.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که سرگوشی های هندزفری تو گوشی تسکو TH 5338 دارای خاصیت آهنربایی هستند و این امکان را به شما می دهند تا در مواقعی که از هندزفری استفاده نمی کنید آنها را بهم متصل کنید تا در هنگام حرکت، هندزفری از گردن شما جدا نشود.

برای دریافت قیمت و خرید هندزفری بلوتوثی و هدفون می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5338 در رنگ مشکی

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی