ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

هندزفری بلوتوث تسکو TH 5305

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5305

هندزفری تسکو TH 5305 از جمله هندزفری های سبک و بلوتوثی به حساب می آید که از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره می برد.

این هندزفری از بلوتوث ورژن 4.1 پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال مجهز به بلوتوث، مانند گوشی موبایل، تبلت و موزیک پلیر را دارد.

معرفی هندزفری تسکو TH 5305

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305 از دامنه فرکانسی معادل با محدوده شنوایی انسان 20 هرتز تا 20 هزار هرتز برخوردار می باشد و از آن می توان برای مکالمه و برقراری تماس تلفنی یا گوش دادن به موسیقی بهره برد.

اگر از طرفداران موسیقی هستید یا شرایط کاری شما شرایطی را برایتان ایجاد کرده که مدت زمان زیادی از روز را به مکالمه تلفنی به خصوص در حین رانندگی می گذرانید، هندزفری بلوتوثی TSCO TH 5305 انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5305

همراه با هندزفری توگوشی تسکو TH 5305 یک داک یا همان پایه شارژ همراه با گیره نگهدارنده نیز ارائه می شود. شما می توانید از این پایه در نقش پاوربانک استفاده کرده و هندزفری خود را با آن شارژ کنید.

باید به این نکته اشاره کنیم که باتری هندزفری TSCO TH 5305 برای رسیدن به شارژ کامل حدود یک ساعت زمان نیاز دارد. این باتری که 40 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، برای 3 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی و 100 ساعت آماده به کار نگه داشتن هندزفری در حالت استندبای، شارژ نگه می دارد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5305

بر روی قسمت بالایی بدنه هندزفری تو گوشی Tsco TH 5305 یک دکمه برای دریافت تماس و در قسمت پایینی آن کلید روشن و خاموش و درگاه micro USB به منظور شارژ هندزفری تعبیه شده است.

هندزفری تسکو TH 5305 از بردی معادل با 10 متر برخوردار می باشد و برای اینکه توسط دستگاه مورد نظر شما شناسایی شود، نباید فاصله ای بیشتر از این میزان با آن داشته باشد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305

میزان حساسیت هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305 برابر با 92 دسی بل می باشد. این هندزفری صدایی با حجم و وضوح بالا به شما ارائه می دهد و کاملا برای انجام تماس های روزمره با گوشی مناسب است.

همچنین داک شارژ در نظر گرفته شده برای هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5305 به کارایی آن افزوده و می توان با استفاده از گیره تعبیه شده بر روی بدنه، آن را به پره های کولر ماشین متصل کرده و در هنگام رانندگی از آن استفاده کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305

محل قرارگیری هندزفری بر روی این داک شارژ دارای خاصیت آهنربایی است و باعث می شود تا در هنگام حرکت، هندزفری از آن جدا نشود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری و یا هدفون به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5305

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی