ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

درام برادر Brother DR-340CL

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ

درام برادر DR-340CL

رنگ: مشکی و رنگی
کارکرد: 25000 صفحه
کارتریج سازگار: تونرهای 340 برادر و پرینترهای شرکت برادر

معرفی درام برادر DR-340CL

درام کارترییج مدل DR-340CL یکی از محصولات شرکت برادر می باشد که برای استفاده در پرینتر لیزری ارائه شده است. به طور کلی درام از جمله مواد مصرفی پرینترهای لیزری به شمار می آید که با انتقال تونر بر روی کاغذ، عمل نهایی چاپ را انجام می دهد.

معرفی درام برادر DR-340CL

بنابراین اگر از درامی نامرغوب در پرینتر خود استفاده کنید، کیفیت تصاویر و متن های چاپ شده با پرینتر تحت تأثیر قرار گرفته و با افت مواجه می شوند.

برند برادر نامی شناخته شده و مطرح در میان شرکت های تولید کننده پرینتر و مواد مصرفی آن به شمار می آید و درام های ساخت این شرکت همواره از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده اند.

درام برادر Brother DR-340CL نیز از این امر مستثنی نیست و استفاده از آن در پرینترهای ساخت شرکت برادر منجر به بهترین کیفیت چاپ متناسب با توان پرینتر می شود.

درام برادر Brother DR-340CL

درام برادر Brother DR-340CL

ظرفیت کارکرد درام برادر Brother DR-340CL برابر با پرینت 25000 برگ است که باعث شده تا این درام به یکی از با دوام ترین و کاراترین درام های موجود در بازار بدل شود.

شما با استفاده از درام مدل Brother DR-340CL خیالتان بابت تعویض درام برای مدتی طولانی راحت خواهد بود. نکته ای که باید در انتخاب درام همیشه به آن دقت داشته باشید، سازگاری درام با مدل پرینتر شماست.

درام برادر Brother DR-340CL برای استفاده در پرینترهای لیزری شرکت برادر در مدل های HL-4150CDN, HL-4570CDW, DCP-9055CDN و MFC-9970CDW ارائه شده و استفاده از آن در پرینترهای دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

درام نیز همانند تونر باید از نوع اصل و مرغوب باشد تا اسناد چاپ شده با پرینتر از وضوح و خوانایی مطلوبی برخوردار باشند.

شما می توانید برای تهیه انواع درام های اصل برادر و همچنین کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید درام DR-340CL با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی