ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2390

رنگ: مشکی
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 600 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2390

اسپیکر تسکو TS 2390 یکی از اسپیکرهای سبک و کم حجم موجود در بازار است که از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار می باشد.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2390

این اسپیکر در ابعاد 95*90*66 میلی متر و وزن 286 گرم عرضه شده و با استفاده از بلوتوث می توان گوشی موبایل، تبلت، آیپد و لپ تاپ را به آن متصل کرد. در کنار استفاده به صورت بی سیم، اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2390 از قابلیت اتصال از طریق کابل AUX هم برخوردار است.

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390 دکمه های پاور، کنترل موسیقی و حجم صدا و در قسمت کناری آن یک بندآویز تعبیه شده است که حمل این اسپیکر را برای شما آسان تر می کند.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2390

اگر فایل های موسیقی خود را بر روی حافظه رم یا فلش مموری ذخیره کرده اید، می توانید برای پخش آنها از اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2390 استفاده کنید. چرا که این اسپیکر قابل حمل به درگاه USB و شیار کارت حافظه microSD مجهز است و امکانات مناسبی را برای اتصال دستگاه پخش کننده موسیقی در اختیار شما قرار می دهد.

امکان دریافت و پخش برنامه های رادیویی نیز برای اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2390 در نظر گرفته شده که می تواند برای علاقه مندان به رادیو کارایی خاص خودش را داشته باشد.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS2390

باتری اسپیکر قابل حمل تسکو TSCO TS 2390 از نوع لیتیومی است و ظرفیتی معادل با 600 میلی آمپر ساعت دارد که انرژی مورد نیاز برای چند ساعت پخش موسیقی را تأمین می نماید.

از دیگر ویژگی های اسپیکر بی سیم تسکو Tsco TS 2390 مجهز بودن آن به میکروفون داخلی می باشد که قابلیت پاسخگویی به تماس و مکالمه را برای شما ایجاد می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390 توانایی پخش اکثر صداها در محدوده فرکانسی 100 هرتز تا 18 هزار هرتز را دارد. این اسپیکر با توان واقعی 3 واتی و توان خروجی اسپیکر 85 دسی بلی، از قابلیت پخش با کیفیت موسیقی تا حد قابل قبولی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390

از آنجا که اسپیکر تسکو 2390 قابلیت اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال، مانند گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، موزیک پلیر، فلش مموری، هارد اکسترنال، حافظه رم و دستگاه های دارای جک 3.5 میلی متری را دارد، از جمله پرکاربردترین اسپیکرهای موجود به شمار می آید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید اسپیکر قابل حمل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2390

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی