ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 در رنگ مشکی

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس تسکو 2392

رنگ: مشکی
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 1500 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2392

یکی از لوازمی که می تواند لذت یک گردش، سفر یا مهمانی را برای شما دوچندان کند، اسپیکر است. اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 در رنگ مشکی یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایرانی تسکو می باشد که از وضوح و قدرت صدای بسیار مطلوبی بهره می برد.

طراحی بدنه پخش کننده موسیقی TS 2392 به گونه ای است که امکان حمل آن را مانند حمل یک بطری آب برای شما آسان می کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم TSCO TS 2392

بر روی بدنه اسپیکر تسکو 2392 علاوه بر دکمه های خاموش و روشن، کنترل پخش و حجم صدا، یک گیره کارابین نیز تعبیه شده که از آن می توان برای اتصال اسپیکر به کوله پشتی استفاده کرد.

اسپیکر تسکو TS 2392 در ابعاد 188*75*80 میلی متر و وزن 538 گرم به بازار عرضه شده و از جمله اسپیکرهای قابل حمل پرطرفدار محسوب می شود.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2392

برای اتصال به اسپیکر قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 راه های متنوعی در نظر گرفته شده که اصلی ترین آنها، اتصال از طریق بلوتوث است.

شما به آسانی می توانید فایل های موسیقی بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود را با استفاده از اسپیکر TSCO TS 2392 و از طریق بلوتوث پخش کنید.

توان واقعی اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2392 برابر با 10 وات (دو بلندگوی 5 وات) است که برای یک اسپیکر بی سیم قابل حمل، توان بالایی به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2392

همچنین میزان وضوح صدای این اسپیکر 85 دسی بل می باشد. با توجه به این مشخصات، می توانید انتظار صدایی پرقدرت و با کیفیت را از اسپیکر بی سیم تسکو TS 2392 داشته باشید.

در هنگام اتصال از طریق بلوتوث، فاصله اسپیکر و دستگاه پخش کننده موسیقی باید از 10 متر کمتر باشد. اسپیکر بی سیم تسکو TS 2392 به رادیو و میکروفون داخلی مجهز است و برای گوش دادن به برنامه های رادیویی و برقراری تماس و مکالمه نیز می توان از آن استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 در رنگ مشکی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 در رنگ مشکی توانایی پخش موسیقی های موجود بر روی فلش مموری و حافظه رم را نیز دارد.

برای این منظور تنها کافیست تا فلش یا رم خود را از طریق پورت USB و شیار کارت حافظه تعبیه شده بر روی بدنه اسپیکر بی سیم  تسکو TS 2392 به آن متصل کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو TSCO TS 2392 در رنگ مشکی

در شرایطی که امکان استفاده از بلوتوث فراهم نبود، می توانید از کابل AUX برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به اسپیکر با سیم تسکو  TSCO TS 2392 بهره ببرید.

باتری تعبیه شده در اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2392 از ظرفیتی معادل با 1200 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و تا ساعت ها انرژی موردنیاز برای پخش موسیقی را تأمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و یا دریافت قیمت اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی