ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

درام برادر Brother DR-261CL

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

درام برادر DR-261CL

رنگ: مشکی و رنگی
کارکرد: 15000 صفحه
کارتریج سازگار: تونرهای 261 برادر و پرینترهای شرکت برادر

معرفی درام برادر DR-261CL

برای اینکه پرینتر شما به بالاترین کارایی خود برسد و تصاویر و متن های چاپ شده با آن از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، باید از مواد مصرفی مرغوب و اصل در آن استفاده کنید.

یکی از مواد مصرفی در پرینتر لیزری، درام است که نقش مهمی در بالا بردن کیفیت چاپ ایفا می کند.

وظیفه اصلی درام برادر Brother DR-261CL انتقال تونر بر روی کاغذ و انجام فرایند چاپ نهایی است. پس شما اگر حتی از بهترین نوع تونر موجود در پرینتر خود بهره ببرید اما درام مورد استفاده شده بی کیفیت باشد، نمی توانید از صد در صد توان پرینتر خود در چاپ با کیفیت اسناد بهره مند شوید.

درام DR-261CL محصول شرکت برادر می باشد و از جمله مرغوب ترین درام های موجود در بازار به شمار می آید. لازم به ذکر است که شرکت برادر دارای سابقه ای طولانی در عرصه تولید پرینترهای لیزری و جوهرافشان و مواد مصرفی آنهاست و درام های تولید این برند از دوام و کیفیتی عالی برخوردار هستند.

معرفی درام برادر DR-261CL

درام برادر Brother DR-261CL

درام برادر Brother DR-261CL به منظور استفاده در پرینترهای لیزری شرکت برادر در مدل های HL-3150CDN, HL-3170CDW, MFC-9140CDN, MFC-9330CDW به بازار عرضه شده است.

سازگاری مدل پرینتر با درام مورد استفاده در آنها یکی از نکات مهمی است که همواره باید به آن توجه داشته باشید. چرا که در صورت رعایت نکردن این موضوع ممکن است هم به درام و هم به پرینتر آسیب وارد شده و کیفیت چاپ با افتی چشمگیر مواجه شود.

ظرفیت کارکرد درام مدل Brother DR-261CL معادل با پرینت 15000 برگ است و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی می توان از آن در پرینتر بهره برد.

شما می توانید برای تهیه درام های اصل شرکت برادر و همچنین خرید درام DR-261CL با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

درام برادر Brother DR-261CL

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی