ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ

کارتریج تونر برادر TN-261BK

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-261BK

برای اینکه تصاویر و متن های چاپی شده از وضوح و خوانایی بالایی برخوردار باشند، علاوه بر انتخاب یک پرینتر مرغوب و با رزولوشن بالا باید از مواد مصرفی اصل و با کیفیت نیز در آن استفاده کنید.

یکی از مواد مصرفی پرینتر لیزری، تونر می باشد که نوع جوهر به کار رفته در آن می تواند ضامن کیفیت اسناد چاپ شده با پرینتر باشد.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-261BK

کارتریج تونر برادر مدل TN-261 در رنگ مشکی، توسط شرکت برادر به بازار عرضه شده و می توان از آن برای چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید بهره برد.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK با ظرفیت چاپ 2500 برگ، قابلیت استفاده در پرینترهای لیزری شخصی، اداری و شرکتی را داراست و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی خیال شما را بابت تعویض تونر راحت می کند.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK

یکی از مشخصه های جوهر تونر مشکی برادر مدل TN-261BK کیفیت جوهر به کار برده شده در آن است. این جوهر در صورتی که برای مدتی از پرینتر خود استفاده نکنید، خشک نمی شود و به آسانی از اولین تا آخرین قطره آن می توانید برای چاپ بهره ببرید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK

لازم به ذکر است که هر پرینتری از یک سری تونرهای مخصوص به خود پشتیبانی می کند و علاوه بر اصل بودن تونر، باید از سازگاری آن با مدل پرینتر خود نیز اطمینان حاصل کنید.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK با پرینترهای شرکت برادر در مدل های HL-3150CDN, HL-3170CDW, MFC-9140CDN, MFC-9330CDW سازگار بوده و استفاده از آن در این پرینترها، به بالاترین و بهترین عملکرد آنها در چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید منجر می شود.

از آنجا که متون چاپ شده با کارتریج تونر مشکی برادر TN-261 از کیفیت و خوانایی فوق العاده ای برخوردارند، از این تونر می توان در پرینترهای واقع در دانشگاه ها و محیط های آموزشی و به منظور پرینت جزوات، مقالات و پایان نامه ها بهره برد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق تونر و کارتریج و همچنین دریافت قیمت کارتریج و خرید کارتریج تونر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-261BK

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی