ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-348BK

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

کارتریج تونر برادر TN-348BK

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-348BK

اگر به دنبال یک تونر کارتریج با ظرفیت بالا برای پرینتر خود هستید که تا مدتی طولانی خیالتان را بابت تعویض آن راحت کند، تونر کارتریج برادر مدل TN-348 انتخابی ایده آل برای شماست.

کارتریج تونر مشکی TN-348BK توسط شرکت برادر که از جمله شرکت های بزرگ و مطرح در زمینه تولید انواع  پرینترهای لیزری و مواد مصرفی آن محسوب می شود، ارائه شده است.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-348BK

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-348BK برابر با چاپ 6000 برگ می باشد و کاملاً برای استفاده های در حجم زیاد مناسب است.

بنابراین می توان از کارتریج تونر TN-348BK در پرینترهایی که در کسب و کارهای نسبتاً بزرگ و محیط های تجاری یا اداری مورد استفاده قرار می گیرند، بهره برد.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-348BK

شرکت برادر کارتریج تونر مشکی TN-348BK را برای استفاده در پرینترهای HL-4150CDN, HL-4570CDW, DCP-9055CDN, MFC-9970CDW ارائه داده است.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-348BK

بنابراین در هنگام انتخاب کارتریج، حتماً به مدل پرینتر خود دقت داشته باشید. چرا که استفاده از کارتریج تونرهایی که با پرینتر موردنظر شما سازگاری ندارند، به عملکرد و کیفیت چاپ آنها لطمه وارد خواهد کرد.

کارتریج تونر مشکی برادر TN-348BK برای چاپ سیاه و سفید تصاویر مناسب است، اما در چاپ فایل های متنی بهترین کیفیت خود را نشان می دهد.

به همین دلیل می توان از کارتریج تونر برادر Brother TN-348BK در پرینترهای واقع در محیط های آموزشی و دانشگاهی و به منظور پرینت مقالات و پایان نامه ها استفاده کرد.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها کارتریج تونر فابریک و فرق تونر و کارتریج به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و همچنین جهت خرید کارتریج تونر مشکی برادر TN-348BK با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-348BK

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی