ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ

معرفی اسکنر اسکن زی BQS050M

اسکنر BQS050M یکی از محصولات شرکت اسکن زی است که در دسته اسکنرهای قابل حمل جای دارد و در ابعاد 270*40*60 میلی متر به بازار عرضه شده است.

نحوه کار با اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M به این صورت است که شما باید سند مورد نظر خود را به صورت دستی به این اسکنر وارد کنید.

فایل های اسکن شده توسط اسکنر اسکن زی BQS050M بر روی کارت حافظه میکرو SD به صورت اتوماتیک ذخیره می شوند که با متصل کردن این اسکنر اداری به لپ تاپ یا کامپیوتر می توان به آنها دسترسی یافت.

همچنین شما می توانید کارت حافظه اسکنر اسکن زی BQS050M را در موبایل، تبلت یا دیگر دستگاه های دارای شیار کارت حافظه جایگذاری کنید و از فایل های اسکن شده استفاده نمایید.

اسکنر دستی اسکن زی مدل BQS050M از کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.

قابلیت ها و کارایی فنی اسکنر Scanzee BQS050M

اسکنر دستی قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M به یک صفحه نمایش و دکمه های مربوط به اعمال تنظیمات اسکن مجهز است.

شما از طریق این دکمه ها می توانید فرمت فایل خروجی را از بین فرمت های JPG و PDF تعیین نمایید و همچنین میزان رزولوشن اسکن را در بازه 300 dpi تا 600 dpi انتخاب کنید.

سرعت اسکن رنگی و سیاه و سفید اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS050M برابر با 6 ثانیه به ازای هر برگ A4 است که باعث شده تا این اسکنر به یکی از اسکنرهای قابل حمل سریع تبدیل شود.

با استفاده از پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی اسکنر اسکن زی BQS050M می توانید از این اسکنر در ارتباط با لپ تاپ یا کامپیوتر بهره ببرید و یا فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل کنید.

اسکنر دستی اسکن زی BQS050M از میزان حساسیت قابل قبولی برخوردار است و به محض قرار دادن کاغذ در درگاه ورودی، حسگر اسکن آن فعال می شود.

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M از قابلیت هایی مانند خاموش شدن خودکار پس از 3 دقیقه عدم استفاده از آن برخوردار می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز اسکنر اسکن زی مدل Scanzee BQS050M از 4 عدد باتری قلمی (AA) تأمین می شود و برای استفاده از آن نیازی به برق یا اتصال به کامپیوتر وجود ندارد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۱)

  • محمدرضا جامی
  • سلام
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
    به وبلاگ ما هم سر بزنید
    دوست داشتید دنبالش کنید
    ما هم شمارو دنبال میکنیم☺

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی