ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کشو پول دلتا DELTA Fliptop 460

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

کشو پول زد دلتا Fliptop 460

تعداد کشو: یک کشو با 13 بخش 
رنگ: مشکی

معرفی کشو پول دلتا Fliptop 460

 کشو پول در هر سیستم و کسب و کار مبتنی بر فروش مانند رستوران ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و سوپر مارکت ها یکی از مهم ترین وسایل محسوب می شود.

کشوهای پول متنوعی در بازار موجود هستند که بنا به نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه و در محل کار خود از آن استفاده کنید.

معرفی کشو پول دلتا Fliptop 460

 کشو پول نقد دلتا Fliptop 460 یکی از دستگاه های با کیفیت و دارای امنیت بالاست که می توانید برای نگهداری اسکناس، سکه و چک پول از آن بهره ببرید. 

درب این کشوی پول صندوق فروشگاهی به سمت بالا باز می شود و دارای 5 خانه برای نگهداری اسکناس و 8 خانه برای نگهداری سکه است.

بر روی بدنه کشو پول دلتا DELTA Fliptop 46 در کنار قفل مرکزی، شیاری برای قرار دادن چک، کارت شناسایی یا هر برگه کاغذی دیگر تعبیه شده است که با بلند کردن محفظه پلاستیکی درون کشو پول فیلپ تاپ دلتا مدل 460 می توانید به برگه های قرار گرفته داخل آن دسترسی داشته باشید.

کشو پول دلتا DELTA Fliptop 460

جنس بدنه صندوق پول فروشگاهی DELTA Fliptop 460 تماماً از فلز است و علاوه بر این که باعث شده تا این دستگاه از طول عمر بالایی برخوردار باشد، باعث بالا رفتن امنیت کشو پول زد دلتا Fliptop 460 نیز شده است.

کشو پول دلتا DELTA Fliptop 460 به یک قفل مرکزی سه حالته نیز مجهز می باشد.

کشو پول دلتا DELTA Fliptop 460

با توجه به ابعاد کشوی پول دلتا Fliptop 460 که برابر با 460 * 170 * 100 میلی متر است می توان گفت که این کشو فضای زیادی اشغال نمی کند و به راحتی بر روی میز مغازه یا فروشگاه شما قابل استفاده خواهد بود. ضمن اینکه وزن این کشو پول 5 خانه دلتا Fliptop 460 برابر با 4.3 کیلوگرم است.

از دیگر ویژگی های  کشو پول فروشگاهی دلتا مدل Fliptop 460 باید به قابلیت اتصال آن به فیش پرینتر اشاره کرد که این امکان را ایجاد می کند تا درب این کشو با صادر شدن هر فاکتور به صورت خودکار باز شود.

کشوی پول Fliptop 460 به صورت دو رنگ طراحی شده و از ظاهری ساده اما شیک برخوردار است؛ به این صورت که بدنه این کشو پول فلیپ تاپ، مشکی بوده و درب آن به رنگ نقره ای می باشد.

کشو پول دلتا DELTA Fliptop 460

برای دریافت قیمت انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی و اطلاع از نحوه خرید تجهیزات فروشگاهی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی