ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان سی بن CBON CB-H100

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۲ ق.ظ

بارکد خوان سی بن CB-H100
سرعت اسکن: 270 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-H100

بارکد خوان یکی از لوازم ضروری در فروشگاه ها و انبارها برای دستیابی به اطلاعات کالاها از طریق بارکد آنهاست.

در معرفی و بررسی بارکدخوان سی بن CB-H100 می توان گفت که با طراحی ارگونومی و دقت بالا در خواندن بارکد، یکی از دستگاه های بارکدخوان پر طرفدار موجود در بازار محسوب می شود.

 

نوع طراحی این بارکد خوان مناسب فروشگاه به گونه ای است که به راحتی در دست قرار می گیرد و در صورت استفاده های طولانی مدت در طول روز باعث خستگی و ناراحتی دست نخواهد شد.

از بارکد خوان سی بن CBON CB-H100 برای خواندن بارکد کالا از فاصله 2 تا 50 سانتی متر می توان بهره برد.

جنس بدنه بارکد خوان باسیم سی بن CBON CB-H100 از پلاستیک مقاوم و ضد تعریق ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی نظیر سقوط از ارتفاع 1.5 متری برخوردار می باشد.
بارکد خوان سی بن CBON CB-H100

سنسور بارکدخوان CBON CB-H100 از نوع CCD و 2500 پیکسل بوده و بارکدخوان سی بن مدل CB-H100 از میزان حساسیت و دقت قابل قبولی برخوردار است.

برای استفاده از دستگاه بارکد خوان سی بن CB-H100 تنها کافیست تا سنسور آن را هم جهت با بارکد کالا تنظیم کرده و دکمه اسکن را فشار دهید.

 

توجه داشته باشید که به منظور دستیابی به اسکن سریع تر، بهتر است تا زاویه میان بارکد خوان سی بن CBON CB-H100 و بارکد کالا از 45 درجه بیشتر نباشد.

این بارکد خوان فروشگاهی از اسکن به صورت تک خطی برای خواندن بارکد بهره می برد و سرعت اسکن آن برابر با 270 اسکن بر ثانیه می باشد.

ابعاد بارکد خوان تک بعدی نوری سی بن مدل CB-H100 برابر با 160 * 60 * 30 میلی متر و وزن آن برابر با 120 گرم است و به یک پایه ثابت نگهدارنده نیز مجهز می باشد.

اتصال بارکد اسکنر سی بن CBON CB-H100 به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB 1.8 متری آن انجام می شود.

علاوه بر بارکدهای چاپ شده بر روی کاغذ و لیبل، بارکد خوان نوری CBON CB-H100 توانایی تشخیص بارکد از روی صفحه نمایش مانیتور، گوشی و تبلت را نیز دارد که به کارایی های این دستگاه افزوده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد خوان و نحوه خرید بارکد خوان مدل CBON CB-H100 با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی