ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

لیبل پرینتر برادر Brother QL-810W

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

لیبل زن برادر QL-810W

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ:  58.5
 میلیمتر
سرعت چاپ: 110
 میلیمتر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی پرینتر لیبل زن برادر QL-810W

اگر به دنبال یک لیبل پرینتر چاپ بارکد با امکانات و قابلیت های بالا هستید، پرینتر لیبل زن مدل QL-810W  از شرکت برادر می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

سرعت و کیفیت چاپ مطلوب، مجهز بودن به کاتر اتوماتیک با طول عمر بالا و قابلیت اتصال به صورت بی سیم از جمله ویژگی های پرینتر لیبل زن برادر QL-810W است.

این لیبل پرینتر یکی از تجهیزات فروشگاهی به شمار می آید و از کارایی بالایی برای استفاده در فروشگاه ها، تولیدی ها و دیگر محیط های نیازمند به چاپ بارکد یا لیبل های برچسب دار با حجم کاری بالا برخوردار می باشد.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Brother QL-810W

پرینتر لیبل زن برادر Brother QL-810W از جمله پرینترهای لیبل زن رومیزی به حساب می آید و دارای ابعاد 184.1*292.1*247.6 میلی متر است.

برش لیبل در چاپگر لیبل برادر مدل Brother QL-810W به صورت اتوماتیک انجام می شود و طول عمر کاتر این دستگاه برابر با 300000 برش لیبل دارای خط برش و 150000 لیبل پیوسته می باشد.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-810W از قابلیت چاپ بارکد و لیبل به صورت سیاه و سفید و قرمز برخوردار است و رزولوشن چاپ آن حداکثر به 300*600 dpi می رسد.

از این جهت می توان از وضوح و خوانایی بارکدها و لیبل های چاپ شده توسط چاپگر لیبل برادر QL-810W اطمینان کامل داشت. برای چاپ به صورت مشکی و قرمز می توانید از لیبل های سری DK-2251 استفاده نمایید.

سرعت چاپ پرینتر لیبل زن برادر QL-810W برابر با 110 لیبل در دقیقه است و می توان از آن برای چاپ در تعداد بالا بهره برد.

توجه داشته باشید که طول و عرض لیبل ورودی به چاپگر لیبل زن برادر QL-810W نباید به ترتیب از 914 و 61 میلی متر فراتر رود.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-810W

چاپگر لیبل و بارکد برادر QL-810W مجهز به قابلیت اتصال به وایرلس صورت مستقیم است و این امکان را به شما می دهد تا گوشی موبایل اندرویدی یا آیفون خود را بدون نیاز به شبکه و مسیریابی و از طریق وای فای به آن متصل نمایید.

همچنین پرینتر لیبل برادر QL-810W از فناوری های AirPrint و Brother iPrint&Label پشتیبانی می کند. با استفاده از این فناوری ها می توانید بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه و از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، فرمان چاپ بارکدها و لیبل های مورد نظر خود را صادر نمایید.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-810W با اکثر فونت های موجود سازگار است و از قابلیت چاپ لیبل همراه با تاریخ و ساعت، چاپ عمودی و چاپ زاویه دار برخوردار می باشد.

 

لیبل پرینتر برادر مدل QL-810W با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگار می باشد و علاوه بر اتصال بدون سیم، می توانید از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه، دستگاه مورد نظر خود را به این لیبل زن متصل نمایید یا از آن در شبکه کابلی بهره ببرید.

این دستگاه از امکان استفاده باتری نیز برخوردار است که استفاده سیار از آن را ممکن می کند.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی