ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان سهند Sahand SND120

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ

معرفی و بررسی بارکد خوان سهند SND120

 بارکد خوان که تحت عنوان بارکد اسکنر نیز شناخته می شود، وسیله ای است که برای اسکن بارکد و دستیابی به اطلاعات کالاها در انبارها، فروشگاه ها و محیط هایی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکد اسکنر سهند Sahand SND120 یکی از محصولات شرکت ایرانی سهند است که از تکنولوژی لیزر برای تشخیص و اسکن بارکد بهره می برد.

این بارکدخوان بیسیم سهند با ابعاد 168 * 95* 70 میلی متر و وزن 135 گرم عرضه شده و با طراحی ارگونومی به راحتی در دست جای می گیرد.

از این جهت می توان گفت که بارکد اسکنر سهند SND120 باعث خستگی دست ها در استفاده به مدت طولانی در طول روز نمی شود.

در معرفی و بررسی بارکدخوان سهند SND120 باید گفت که با بدنه مشکی و دکمه اسکن زرد رنگ ارائه شده و این بارکد خوان سهند از طراحی ظاهری ساده و زیبایی برخوردار می باشد.

بارکد خوان سهند Sahand SND120

انواع بارکدهای تک بعدی توسط بارکد خوان سهند Sahand SND120 قابل شناسایی هستند.

 بارکد خوان لیزری سهند Sahand SND120 به صورت خطی بارکدها را اسکن می کند و در تشخیص بارکدهای ریز و کوچک هم عملکرد قابل قبولی دارد.

توجه داشته باشید که فاصله بارکد خوان تک بعدی لیزری سهند SND120 با بارکد موجود بر روی کالا حداکثر می تواند برابر با 35 میلی متر باشد.

 

 
  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی