ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS040B

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ب.ظ

معرفی اسکنر اسکن زی BQS040B

اگر به دنبال یک اسکنر قابل حمل و جیبی با کارایی و کیفیت ساخت بالا هستید، اسکنر اسکن زی BQS040B می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

برای اسکن با اسکنر اسکن زی BQS040B نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارید و تنها با کشیدن اسکنر اسناد بر روی سطح صاف سند مورد نظر (شامل کتاب، عکس و حتی اعلامیه های روی دیوار) می توان از آن اسکن تهیه کرد.

لازم به ذکر است که اسکنر قابل حمل بلوتوثی اسکن زی BQS040B توانایی تهیه اسکن از کاغذهایی در اندازه حداکثر برابر با کاغذ A4 را دارد و از تکنولوژی CIS برای اسکن بهره می برد.

اسکنر دستی اسکن زی BQS040B در ابعاد 264*23*23 میلی متر به بازار عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی برخوردار است.

از این جهت می توان از این اسکنر در هر موقعیت و مکانی برای استفاده های شخصی، دانشجویی یا اداری استفاده کرد. 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Scanzee BQS040B

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS040B با سرعت 8 ثانیه به ازای هر برگ A4 از سند مورد نظر شما اسکن تهیه می کند و جزء اسکنرهای قابل حمل سریع به شمار می آید.

شما می توانید با استفاده از صفحه نمایش اسکنر اسناد مدل BQS040B فرمت فایل خروجی را از میان JPEG و PDF انتخاب کنید و میزان دقت اسکن را بر روی یکی از حالت های 300 dpi و 600 dpi تنظیم نمایید.

اسکنر قابل حمل Scanzee BQS040B از قابلیت تشخیص متن یا OCR برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا متون اسکن شده را به نسخه های قابل ویرایش متنی تبدیل نمایید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی