ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان زونریچ Zonerich ZQ-LS6000

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ب.ظ

بارکد خوان زونریچ ZQ-LS6000

تکنولوژی خواندن: نوری
سرعت اسکن : 280 اسکن بر ثانیه

معرفی و بررسی بارکد خوان زونریچ ZQ-LS6000

دستگاه بارکد خوان ZQ-LS6000 محصول شرکت زونریچ است که برای استفاده های عمومی در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و دیگر محیط های نیازمند به اسکن بارکد و جمع آوری اطلاعات کالاها طراحی و عرضه شده است.

این بارکد خوان از فناوری لیزر برای اسکن بارکد بهره می برد و می توان هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک عمل اسکن را با آن انجام داد.

در روش دستی بارکد موجود بر روی کالا و سنسور دستگاه بارکدخوان ZQ-LS6000 باید در یک راستا در مقابل یکدیگر قرار گرفته و سپس دکمه اسکن که بر روی بدنه بارکد خوان تعبیه شده، فشار داده می شود.

در روش اتوماتیک نیازی به فشردن دکمه نیست و تنها با هم راستا شدن بارکد و بارکد خوان ZQ-LS6000، عمل اسکن به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود.

از این جهت می توان گفت که بارکد خوان زونریچ Zonerich ZQ-LS6000 برای استفاده در محیط هایی که دقت اسکن بارکد در آنها حائز اهمیت است، مناسب می باشد. 

بارکد خوان زونریچ Zonerich ZQ-LS6000

بارکد اسکنر Zonerich ZQ-LS6000 از جمله بارکد خوان های با سیم است و اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می پذیرد.

بارکد خوان لیزری ZQ-LS6000 به پورت های PS2 و RS232 نیز مجهز است. سرعت اسکن بارکد خوان زونریچ مدل Zonerich ZQ-LS6000 برابر با 74 خواندن بر ثانیه و دقت آن برابر با 0.85 میلی متر می باشد.

بارکد خوان پایه دار زونریچ ZQ-LS6000 توانایی خواندن اکثر بارکدهای یک بعدی را از فاصله حداقل 10 میلی متر و حداکثر 520 میلی متر داراست.

اسکنر بارکد زونریچ ZQ-LS6000 از جنس پلاستیک ABS است که باعث شده تا این دستگاه در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار یا خراشیدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار باشد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی