ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 2D

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بارکد خوان هانی ول 1450G 2D

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: تصویری 

بارکد خوان هانی ول Voyager 1450G 2D

 بارکدخوان دستگاهی است که برای اسکن بارکد و جمع آوری اطلاعات کالای مرتبط با آن مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکد اسکنر هانی ول مدل Honeywell Voyager 1450G 2D یکی از محصولات کمپانی هانی ول است که علاوه بر قابلیت خواندن بارکدهای تک بعدی، توانایی اسکن و خواندن بارکدهای دو بعدی را نیز داراست.

 

از این جهت می توان از این بارکد اسکنر هم در فروشگاه ها، انبارها و دیگر محیط های تجاری برای اسکن بارکد کالا بهره برد و هم در محیط های امنیتی به منظور اسکن بارکد موجود بر روی کارت شناسایی افراد از بارکد خوان تصویری  Honeywell Voyager 1450G  استفاده کرد.

در معرفی و بررسی بارکد خوان هانی ول Voyager 1450G میتوان گفت که از تکنولوژی تصویربرداری از محدوده عمل اسکن را انجام می دهد.

حداکثر محدوده قابل شناسایی توسط بارکدخوان هانی ول مدل Voyager 1450G 2D معادل640* 480 پیکسل می باشد.

 

از بارکدخوان هانی ول 1450G 2D می توان به منظور اسکن بارکدهای چاپ شده در فایل PDF یا بارکدهای موجود در گوشی های موبایل نیز استفاده کرد.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 2D

برای کسانی که در مدت زمان زیادی از طول روز با دستگاه بارکدخوان سر و کار دارند، میزان راحتی و خوش دست بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بارکد خوان دو بعدی هانی ول 1450G 2D از طراحی ارگونومیک و مناسب برای استفاده طولانی مدت برخوردار بوده و باعث ایجاد ناراحتی یا خستگی دست ها نمی شود.

این موضوع در کنار طراحی ظاهری مدرن و زیبای بارکد خوان تصویری هانی ول 1450G 2D باعث شده تا این بارکد خوان هانی ول به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. 

پلاستیک مقاومِ به کار برده شده در بدنه بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G مقاومت بالایی به این دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع از 1.5 متری بخشیده است.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده تا بارکد اسکنر هانی ول Honeywell 1450G 2D از کارایی بالایی برخوردار باشد، توانایی آن در خواندن بارکدهای رنگ و رو رفته و مخدوش می باشد.

توجه داشته باشید که زاویه قرارگیری بارکد در برابر دستگاه بارکد خوان هانی ول Honeywell Voyager 1450G 2D  از 28.9 درجه عمودی و 37.8 درجه افقی فراتر نرود تا عمل اسکن با سرعت و دقت مطلوب انجام شود.

 بارکد خوان پایه دار هانی ول Honeywell 1450G از طریق کابل USB به کامپیوتر مورد نظر متصل می شود.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی