ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان سان لاکس Sunlux XL-626A

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

بارکد خوان سان لاکس XL-626A

سرعت اسکن: 100 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی و بررسی بارکد خوان سان لاکس XL-626A

دستگاه بارکد اسکنر سان لاکس Sunlux XL-626A یکی از تجهیزات فروشگاهی شرکت سان لاکس می باشد که به منظور اسکن بارکدهای تک بعدی موجود بر روی کالاها طراحی و تولید شده است. 

این بارکد خوان با سرعت 100 اسکن در ثانیه عمل خوانش بارکد را انجام می دهد و برای استفاده در محیط های فروشگاهی و مشاغلی مانند انبارداری کاملاً مناسب است. 

الگوی اسکن بارکد خوان سان لاکس Sunlux XL-626A به صورت تک خطی بوده و حداقل عرض خط های قابل خواندن با آن برابر با 0.076 میلی متر (3 mil) می باشد.

برای اینکه بارکد توسط این بارکد خوان فروشگاهی قابل شناسایی باشد، زاویه قرارگیری آن نسبت به دستگاه نباید بیشتر از 65 درجه عمودی باشد. 

همچنین حداقل فاصله قرارگیری بارکد به نسبت بارکدخوان سان لاکس XL-626A معادل 20 میلی متر و حداکثر فاصله آن 450 میلی متر می باشد.

در معرفی و بررسی بارکد خوان سان لاکس XL-626A می توان به توانایی این دستگاه در تشخیص و اسکن بارکدهای رنگ و رو رفته و آسیب دیده است که می تواند باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و کاهش خطاهای احتمالی در وارد کردن دستی اطلاعات شود، اشاره کرد.

بارکد خوان سان لاکس Sunlux XL-626A

 بارکدخوان سان لاکس مدل XL-626A با ابعاد 102 میلی متر ارتفاع، 175 میلی متر عمق و 73 میلی متر عرض و وزن 238 گرم عرضه شده و در دسته بارکد خوان های با سیم جای دارد. 

از این رو برای اتصال این دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از کابل USB دو متری آن بهره ببرید. 

از آنجا که بدنه بارکد خوان لیزری سان لاکس Sunlux XL-626A از پلاستیک ABS ساخته شده، این دستگاه در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاومت بالایی دارد. 

 

از دیگر امکانات این بارکد خوان مناسب فروشگاه  قابلیت اسکن اتوماتیک بارکد است که باعث افزایش سرعت عمل خواندن شده و استفاده از این بارکدخوان را در محیط های فروشگاهی با حجم کاری متوسط و بالا امکان پذیر می سازد. 

محدوده خواندن بارکد توسط بارکدخوان Sunlux XL-626A بیشتر از 1000 میلی متر و عرض خواندن آن بین 30 تا 220 میلی متر است .

 بارکد خوان سان لاکس Sunlux XL-626A قابلیت اسکن بارکدهای مختلف در اندازه های متنوع با آن وجود دارد. 

برای دریافت قیمت بارکد خوان تک بعدی لیزری سان لاکس مدل XL-626A و نحوه خرید بارکد خوان با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی