ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان سی بن CBON CB-H2000H

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بارکد خوان سی بن CB-H2000H

سرعت اسکن: 75 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-H2000H

اگر به یک بارکد خوان قوی و سریع برای استفاده در فروشگاه های شلوغ یا انبارهای بزرگ نیاز دارید، بارکد خوان سی بن CBON CB-H2000H یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شماست.

 بارکد اسکنر سی بن CBON CB-H2000H از نوع لیزری می باشد و توانایی اسکن بارکد به صورت خطی (20 خط) در 5 جهت مختلف را با سرعت 75 خط در ثانیه داراست.

در معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-H2000H می توان به این نکته اشاره کرد که سرعت این بارکد خوان فروشگاهی برابر با اسکن 1500 خط در ثانیه می باشد که باعث شده برای استفاده در حجم کاری بالا کاملاً مناسب باشد.

بارکد خوان سی بن CB-H2000H در دسته بارکد خوان های باسیم و پایه دار قرار دارد و بر روی بدنه آن پورت های USB و RS232 برای اتصال به دستگاه های دیگر تعبیه شده است.

شرکت سی بون در ساخت بدنه بارکد خوان پایه دار سی بن CBON CB-H2000H از پلاستیک ABS که از جمله پلاستیک های مقاوم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع به شمار می آید، بهره برده است.

بارکد خوان سی بن CBON CB-H2000H

حداکثر فاصله قرارگیری بارکد نسبت به بارکد خوان لیزری CB-H2000H برابر با 200 میلی متر و رزولوشن اسکن آن 4 mil می باشد.

از این رو می توان از دقت این بارکد خوان مناسب فروشگاه در اسکن و خوانش بارکدها اطمینان کامل داشت.

بارکدخوان سی بن مدل CB-H2000H دارای ابعاد 105 * 100 * 156 میلی متر و وزن 300 گرم می باشد و از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی بهره می برد.

یکی از ویژگی های پرکاربرد بارکد خوان سی بن CBON CB-H2000H امکان اتصال آن به دستگاه POS است که باعث سریع تر انجام شدن عمل خرید و ارائه اطلاعات کالا به مشتری می شود.

لازم به ذکر است که بارکد خوان تک بعدی لیزری سی بن مدل CB-H2000H یکی از مناسب ترین دستگاه ها برای اسکن و خواندن بارکدهای متراکم می باشد.

برای اطلاع از قیمت بارکد خوان و نحوه خرید بارکد خوان مدل CBON CB-H2000H با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی