ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

بارکد خوان آکسیوم Axiom 2290

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

بارکدخوان آکسیوم 331
سرعت اسکن: 200 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان آکسیوم 2290

بارکد خوان آکسیوم 2290 در ابعاد 110 * 150 * 210 میلی متر و وزن 220 گرم ارائه شده و از جمله بارکد خوان های با کیفیت و خوش دست موجود در بازار به شمار می آید.

این بارکد خوان از تکنولوژی خطی برای اسکن بارکدها بهره می برد و می توان از آن در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و دیگر محیط های نیازمند جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد استفاده کرد.

در معرفی بارکدخوان آکسیوم 2290 می توان ذکر کرد که قابلیت اسکن تمام بارکدهای استاندارد یک بعدی را به صورت دستی و اتوماتیک داراست.

در حالت دستی، کافیست تا بارکد موجود بر روی کالا و دستگاه بارکد اسکنر آکسیوم Axiom 2290 را در یک راستا قرار داده و دکمه اسکن موجود بر روی بدنه دستگاه را فشار دهید.

اما در حالت اتوماتیک نیازی به فشار دادن دکمه بارکد خوان سیمی آکسیوم Axiom 2290 نیست و همین که بارکد و دستگاه بارکد خوان در یک راستا قرار بگیرند، بارکد مورد نظر توسط دستگاه شناسایی و اسکن خواهد شد.

از این جهت می توان بارکدخوان سیمی آکسیوم 2290 را در حجم کاری متوسط و زیاد مورد استفاده قرار داد.
بارکد خوان آکسیوم Axiom 2290

سرعت اسکن بارکد اسکنر آکسیوم Axiom 2290 برابر با 200 اسکن در ثانیه است که باعث شده این بارکد خوان فروشگاهی در مقایسه با مدل های مشابه، از سرعت بالاتری برخوردار باشد.

بارکد خوان یک بعدی آکسیوم 2290​ دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB را دارد.

کیفیت ساخت مطلوب از دیگر ویژگی های بارکدخوان پایه دار آکسیوم 2290 به شمار می آید.

به نحوی که این  بارکد خوان خطی آکسیوم Axiom 2290 در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع 1.2 متری کاملاً مقاوم است و می توان از آن در شرایط دمایی مختلف استفاده کرد.

 طراحی ارگونومیک بدنه بارکد خوان آکسیوم Axiom 2290 به صورتی است که به آسانی درون دست قرار می گیرد و موجب خستگی یا ناراحتی دست ها در استفاده های طولانی مدت در طی روز نمی شود.

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی