ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ب.ظ

رول متالایز عرض 90 سانتی متر

رنگ: نقره ای و طلایی
عرض رول: 90 سانتی متر
سایز رول: طول 30 متر
دستگاه های سازگار: پلاترهای سازگار با جوهرهای Dye و پیگمنت

معرفی رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

کاغذ متالایز یکی از انواع کاغذهای با جنس PVC است که لایه ای متالیک بر روی سطح آن کشیده شده است. این کاغذ که از سطحی براق بهره می برد، برای چاپ های تزئینی، طراحی داخلی و دکوراسیون، لیبل های مواد آرایشی و بهداشتی و چاپ عکس و نقاشی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

برای چاپ در ابعاد بزرگ، می توان از رول کاغذ متالایز به عنوان کاغذ ورودی پلاتر استفاده کرد. این رول پلاتر در اندازه ها و با عرض های مختلف در بازار موجود هستند که در این مطلب به معرفی رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر در دو نوع سیلور و گلد ساده می پردازیم.

رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

چاپ بر رول پلاتر متالایز با کیفیت بالایی انجام می شود و این رول رنگ را به خوبی به خود جذب می کند. از این جهت تصاویر چاپ شده بر روی رول پلاتر متالایز عرض 90 سانتی متر از ماندگاری و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و آسیب هایی مانند خط و خش برخوردارند.

لایه متالیک موجود بر روی سطح این متریال، ظاهری همانند ورقه های فویل آلومینیومی به آن داده و می توان از آن برای چاپ در تیراژ بالا با صرف هزینه کم استفاده کرد.

رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

رول پلاتر عرض 90 سانتی متر دارای طولی معادل با حداکثر 30 متر است و قابلیت چاپ پوسترهای طویل با آن وجود دارد.

توجه داشته باشید به دلیل سطح براق کاغذ متالایز، بهتر است تا از موارد چاپ شده با آن بیشتر در فضاهای داخلی و دور از نور مستقیم خورشید استفاده شود. این رول پلاتر متالایز در تمام پلاترهای سازگار با جوهرهای Dye و پیگمنت قابل استفاده می باشد.

رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

در جمع بندی معرفی رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر می توان گفت که اگر نیازمند چاپ تصاویر و عکس های خود در سایز بزرگ و به شکلی پر زرق و برق و جذاب هستید، این رول می تواند کاملا به کار شما بیاید.

شما می توانید برای دریافت قیمت رول پلاتر  و یا خرید رول کاغذ حرارتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

رول متالایز Metallize عرض 90 سانتی متر

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی