ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-6500N

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

معرفی اسکنر اپسون DS-6500N

اسکنر اپسون Epson DS-6500N یکی از اسکنرهای با کیفیت جهت تهیه بایگانی از اسناد و توزیع آنها میان دستگاه های موجود در شبکه است.

این اسکنر توانایی اسکن 3000 برگ در روز را دارد و برای استفاده در حجم کاری متوسط کاملاً مناسب می باشد.

اسکنر DS-6500N یک اسکنر تخت و رومیزی است و امکان تهیه اسکن از اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک و مخدوش، کارت های شناسایی، کتاب و... با آن وجود دارد.

علاوه بر این اسکنر اسناد مدل Epson DS-6500N به ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز است و می توان از آن برای تهیه اسکن یک رو و دو رو اتوماتیک از اسناد از این طریق بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-6500N

شما می توانید بدون نگرانی بابت صدمه دیدن اسناد مهم در هنگام ورود به دستگاه، آنها را برای اسکن در ADF اسکنر تخت اپسون DS-6500N قرار دهید.

چرا که این اسکنر بایگانی از شرکت اپسون قابلیت تشخیص کج بودن یا ورود هم زمان دو برگ کاغذ به دستگاه برخوردار است و در صورت بروز این مشکلات از کشیده شدن کاغذ به درون دستگاه به صورت خودکار جلوگیری می کند.

اسکنر اسناد اپسون از قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF، JPEG و PDF رمزگذاری شده و قابل جستجو بر روی سرور FTP و سرویس های ابری مانند ایمیل و مایکروسافت SharePoint برخوردار است.

از آنجا که اسکنر اداری اپسون DS-6500N به منظور استفاده در شبکه طراحی شده، امکان ارسال مستقیم فایل اسکن شده با آن به پرینتر موجود در شبکه جهت چاپ و یا ذخیره فایل بر روی فولدرهای موجود در کامپیوترهای داخل شبکه وجود دارد.

اسکنر تخت رومیزی اپسون DS-6500N در هنگام اسکن امکاناتی مانند کراپ تصاویر، ترمیم و پر رنگ کردن متون، تشخیص اتوماتیک رنگی یا سیاه و سفید بودن و سایز سند ورودی، حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده و اسکن نکردن صفحات کاملاً سفید و بدون محتوا به صورت خودکار را در اختیار شما قرار می دهد.

اسکنر اپسون Epson DS-6500N

رزولوشن اسکنر اپسون Epson DS-6500N در بهترین حالت برابر با 1200*1200 dpi است و فایل های اسکن شده با این دستگاه در این رزولوشن، از کیفیت، وضوح و شفافیتی فوق العاده برخوردار خواهد بود.

اما برای دستیابی به حداکثر سرعت اسکن این دستگاه که برابر با 25 تصویر در دقیقه است، باید میزان رزولوشن آن را بر روی 200 dpi یا 300 dpi قرار دهید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی