ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر کداک Kodak i2900

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ب.ظ

معرفی اسکنر کداک i2900

اسکنر i2900 یکی از اسکنرهای حرفه ای شرکت کداک می باشد که از قابلیت های اسکن دو رو و رنگی در سایز کاغذ A4 بهره می برد.

سرعت بالای اسکن، مجهز بودن به منبع تغذیه خودکار (ADF) و امکان اسکن به صورت تخت از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت اسکنر کداک i2900 در میان کاربران شده اند.

اسکنر تخت کداک Kodak i2900 برای اسکن های متوالی و به تعداد زیاد کاملاً مناسب بوده و می توان از آن در ادارات و شرکت های بزرگ و کسب و کارهای با حجم کاری سنگین استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Kodak i2900

اسکنر رومیزی کداک i2900 از لحاظ طراحی ظاهری شبیه به یک پرینتر لیزری است و سینی ورودی کاغذ آن در جلوی بدنه تعبیه شده و ورود و خروج صفحات کاغذ به دستگاه جهت اسکن، همانند فرآیند پرینت در پرینترهای لیزری انجام می شود.

سینی کاغذ این اسکنر ظرفیت قرارگیری 250 برگ را دارد و می توان از آن برای اسکن اسناد بسیار طویل با طول حداکثر 4064 میلی متر استفاده کرد.

ویژگی قابل ذکر و مهم اسکنر کداک Kodak i2900 سرعت بالای اسکن آن است.

این اسکنر اداری با سرعت 60 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 120 تصویر در دقیقه در حالت دو رو از اسناد و تصاویر به صورت سیاه و سفید یا رنگی اسکن تهیه می کند.

از این لحاظ اسکنر کداک i2900 یکی از اسکنرهای سریع موجود در بازار است که کاملاً برای کارهای سنگین و اسکن های در حجم زیاد می توان از آن بهره برد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی