ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson Perfection V550

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

معرفی اسکنر اپسون V550

اسکنر اپسون Perfection V550 یک اسکنر تخت است که به منظور اسکن اسلاید، فیلم، نگاتیو، عکس و اسناد طراحی و تولید شده است.

این اسکنر اپسون با رزولوشن بسیار بالای خود، یک اسکنر مناسب برای عکاسان و طراحان گرافیکی حرفه ای می باشد و از سرعت اسکن بسیار بالایی بهره می برد.

به صورتی که برای استفاده از اسکنر اپسون  V550نیازی به گرم شدن دستگاه نخواهد بود و بلافاصله پس از روشن نمودن دستگاه، می توان از این اسکنر اداری  بهره برد.

سرعت اسکن اسکنر اپسون Epson V550 در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی برابر با 21 میلی ثانیه به ازای هر خط است که برای یک اسکنر با کیفیت، میزان سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson V550

رزولوشن اپتیکال اسکنر رنگی اپسون Perfection V550 برابر با 6400 dpi و رزولوشن دیجیتال آن 6400 * 9600 dpi است.

فایل های اسکن شده با اسکنر حرفه ای اسناد اپسون مدل Perfection V550 از کیفیت، وضوح رنگ و شفافیتی فوق العاده برخوردار خواهند بود.

اسکنر اداری اپسون Perfection V550 از فناوری DIGITAL ICE پشتیبانی می کند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا خط و خش ها و گرد و غبار احتمالی موجود بر روی فیلم ها و نگاتیوهای موردنظر جهت اسکن را به راحتی از بین ببرید.

همچنین با استفاده از نرم افزار Easy Photo Fix که همراه با این اسکنر اپسون Epson Perfection V550 ارائه می شود، تنها با زدن یک دکمه عکس های رنگ و رو رفته و بی کیفیت خود را ترمیم کنید و به عکس هایی با کیفیت و سرزنده دست یابید.

اسکنر پیشرفته اپسون V550 قابلیت اسکن چند عکس مجزا به صورت هم زمان و ذخیره آنها در قالب فایل های جداگانه را داراست که باعث می شود تا بتوانید در زمان کمتر، تعداد بیشتری از تصاویر خود را اسکن نمایید.

اسکنر اپسون Epson Perfection V550

یکی از ویژگی های اسکنر اپسون Epson Perfection V550 که می تواند باعث افزایش کارایی آن شود، امکان آپلود اتوماتیک فایل های اسکن شده در سرویس های ابری و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک است.

قابلیت تشخیص متون OCR از دیگر امکاناتی می باشد که  اسکنر اپسون مدل Perfection V550 به شما ارائه می دهد.

با استفاده از این فناوری در اسکنر اسناد اپسون می توان متن های انگلیسی موجود در فایل های عکس را به فایل های متنی قابل ویرایش مثل ورد و اکسل تبدیل کرد و دیگر نیازی به تایپ مجدد آنها وجود نخواهد داشت.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی