ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-410

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

معرفی اسکنر اپسون DS-410

کمپانی اپسون یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه تولید دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی می باشد که از میان محصولات آن می توان به اسکنر DS-410 اشاره کرد.

 

این اسکنر برای مصارف خانگی یا استفاده در شرکت ها و ادارات کوچک طراحی شده و از توانایی اسکن یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی در سایز A4 برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-410

اسکنر خانگی اپسون DS-410 دارای ابعاد 297 * 152 * 154 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم است و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند.

این اسکنر اسناد با نسخه های مختلف سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است و برای اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از پورت USB 2.0 نسخه B استفاده نمایید.

اسکنر اداری اپسون DS-410 امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف مانند BMP، JPEG، PNG، PDF و TIFF (مناسب برای طراحان و گرافیست ها) را به شما می دهد و از قابلیت های مختلفی در هنگام اسکن بهره می برد.

از جمله قابلیت های اسکنر اسناد اپسون DS-410 می توان به نادیده گرفتن صفحات کاملاً سفید و بدون محتوا در هنگام اسکن های متوالی، امکان اسکن خط به خط اسناد در سایز A3، تنظیم خودکار زاویه قرارگیری تصویر و لبه ها، پررنگ کردن تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید رنگ و رو رفته و تشخیص بارکد اشاره کرد.

اسکنر رنگی اپسون DS-410  در هر دو حالت اسکن رنگی و سیاه و سفید برابر با 26 برگ در دقیقه است.

توجه داشته باشید که انجام اسکن با این سرعت در اسکنر تک کاره اپسون DS-410، مستلزم تنظیم رزولوشن دستگاه بر روی 200/300 dpi می باشد.

رزولوشن اسکنر اپسون Epson DS-410 در بالاترین کیفیت برابر با 600 dpi است و فایل های اسکن شده با آن کاملاً واضح، خوانا و باکیفیت خواهند بود.

اسکنر اپسون Epson DS-410

عمل اسکن توسط اسکنر اپسون Epson DS-410 به صورت مکش اتوماتیک سند به داخل دستگاه انجام می شود.

این  اسکنر اپسون به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و اسکنر ای دی اف دار اپسون DS-410 توانایی انجام 3000 اسکن در طول روز را داراست.

به منظور جلوگیری از آسیب دیدن اسناد در حین اسکن به خاطر رخ دادن مشکلاتی مانند جمع شدن یا پارگی، اسکنر پیشرفته اپسون Epson DS-410 به فناوری های جلوگیری از ورود دو کاغذ به صورت هم زمان به دستگاه یا تنظیم زاویه قرارگیری سند به صورت اتوماتیک مجهز است.

بنابراین می توانید با خیال راحت اسناد مهم یا قدیمی خود را جهت اسکن در اسکنر فیدر دار اپسون DS-410 قرار دهید.

یکی از ویژگی های قابل توجه اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-410  پشتیبانی آن از فناوری ReadyScan LED است. با استفاده از این فناوری شما هر وقت که اسکنر اپسون DS-410 خود را روشن کنید بلافاصله و بدون نیاز به منتظر ماندن برای گرم شدن، می توانید با آن کار کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به یک اسکن فوری و اضطراری کارایی بالایی دارد.

کنار اسکنر رومیزی اپسون DS-410 قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری مانند دراپ باکس، Evernote، گوگل درایو و SharePoint را داراست.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی