ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-5500

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ

اسکنر اپسون DS-50000

رزولوشن اپتیکال: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3
سرعت اسکن: 4 برگ در ثانیه

معرفی اسکنر اپسون DS-5500

اسکنر DS-5500 یکی از محصولات شرکت معتبر اپسون است که به منظور تهیه اسکن از تصاویر و متن های چاپ شده و اسناد در سایر کاغذ A4 ارائه شده است.

این اسکنر اداری در دسته اسکنرهای تخت و رومیزی جای دارد و برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت های کوچک کاملاً مناسب است.

اسکنر اپسون Epson DS-5500 از تکنولوژی CCD برای اسکن بهره می برد و فایل های اسکن شده با آن از کیفیت و وضوح قابل توجهی برخوردارند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-5500

رزولوشن اسکنر حرفه ای اپسون DS-5500 برابر با 1200*1200 dpi است و به خصوص در تهیه اسکن رنگی از اسناد کارایی بالایی دارد.

یکی از قابلیت های جالب توجه اسکنر مدل Epson DS-5500 مجهز بودن آن به فناوری ReadyScan LED است.

این فناوری باعث می شود تا دستگاه نیازی به گرم شدن نداشته باشد و بلافاصله پس از روشن کردن، بتوان از آن استفاده کرد.

سرعت اسکنر اداری اپسون DS-5500 در هر دو حالت اسکن رنگی و سیاه و سفید برابر با 8 ثانیه به ازای هر برگ است که برای یک اسکنر اداری سرعت قابل توجهی به شمار می آید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای رسیدن به حداکثر سرعت اسکن، رزولوشن دستگاه باید بر روی 200 یا 300 dpi تنظیم شود.

یکی از قابلیت های پرکاربرد اسکنر پیشرفته اپسون DS-5500 توانایی ذخیره فایل های اسکن شده در اکانت ایمیل، سرور FTP و سرویس های ابری مانند مایکروسافت SharePoint به صورت مستقیم می باشد که باعث افزایش کارایی این اسکنر شده است.

توانایی تشخیص متون OCR یکی دیگر از ویژگی های اسکنر اپسون DS-5500 است که امکان تبدیل فایل هایی که به صورت عکس ذخیره شده اند، به فایل های متنی مانند ورد و اکسل را ایجاد می کند و دیگر نیازی به تایپ مجدد چنین فایل هایی وجود نخواهد داشت.

اسکنر اپسون Epson DS-5500

از امکاناتی که اسکنر اپسون Epson DS-5500 در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن، صاف کردن خودکار زاویه تصویر اسکن شده و از بین بردن لبه ها، تشخیص اتوماتیک رنگی یا سیاه و سفید بودن سند ورودی به دستگاه، قابلیت پر رنگ کردن متون، تشخیص بارکد و ساخت اتوماتیک فولدر جهت ذخیره سازی فایل اسکن شده اشاره کرد.

فایل های اسکن شده توسط اسکنر تخت اپسون DS-5500 را می توان در فرمت های JPEG، PDF، PDF قابل جستجو و رمزگذاری شده ذخیره کرد.

همچنین امکان ذخیره فایل خروجی در فرمت TIFF نیز وجود دارد که این ویژگی به خصوص برای طراحان و گرافیست ها کاربرد بسیار بالایی دارد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی