ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اپسون Epson DS-780N

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

معرفی اسکنر اپسون DS-780N

اسکنر اپسون DS-780N به منظور استفاده در کارهای تیمی و گروهی با حجم کاری بالا طراحی شده است و مهم ترین مشخصه آن امکان استفاده از این اسکنر در قالب شبکه های کابلی و به اشتراک گذاری اسناد اسکن شده می باشد.

اسکنر اسناد اپسون DS-780N از نوع فیدردار است و می توان از آن برای تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو استفاده کرد.

اسکنر اداری اپسون مدل DS-780N با وزن 3.7 کیلوگرم و در ابعاد 296 * 212 * 217 میلی متر ارائه شده و به آسانی بر روی میز محل کار شما قرار می گیرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-780N

رزولوشن اسکنر اپسون Epson DS-780N برابر با 600 dpi است و اسناد اسکن شده با آن از کیفیت، شفافیت و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند.

این اسکنر اسناد از جمله اسکنرهای سریع موجود در بازار به شمار می آید و با سرعت 45 برگ در دقیقه از اسناد مورد نظر شما اسکن تهیه می کند.

انجام اسکن با این میزان سرعت در صورتی امکان پذیر است که رزولوشن اسکنر اپسون DS-780N را بر روی 200/300 dpi تنظیم نمایید. از این جهت اسکنر پر سرعت اپسون DS-780N برای اسکن های متوالی و در تعداد زیاد بسیار مناسب است.

اسکنر رنگی اپسون DS-780N از قابلیت تغذیه خودکار برخوردار بوده و به ADF با ظرفیت 100 برگ مجهز است.

توجه داشته باشید که اسکنر حرفه ای اسناد اپسون مدل Epson DS-780N از فناوری جلوگیری از ورود دو کاغذ به صورت هم زمان به دستگاه پشتیبانی می کند و دیگر از مشکلاتی مانند جمع شدن اسناد یا پاره شدن آنها در دستگاه اسکنر خبری نخواهد بود.

همچنین در صورت نیاز به اسکن اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک و مخدوش، می توانید سرعت مکش کاغذ به درون این اسکنر پر سرعت را بر روی حالت آهسته تنظیم نمایید تا آسیبی به آن در حین اسکن وارد نشود.

اسکنر فیدر دار اپسون DS-780N از قابلیت های مختلفی در حین اسکن برخوردار است که از میان آنها می توان به حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده، نادیده گرفتن صفحات کاملاً سفید و بدون محتوا، چرخاندن و تنظیم زاویه تصویر اسکن شده به صورت اتوماتیک، ایجاد خودکار فولدر جهت ذخیره سازی، تشخیص بارکد و اسکن خط به خط اسناد در سایز A3 اشاره کرد.

اسکنر اپسون Epson DS-780N

یکی از ویژگی های کاربردی اسکنر پیشرفته اپسون DS-780N مجهز بودن آن به فناوری ReadyScan LED است که امکان استفاده فوری از اسکنر را برای شما فراهم می آورد.

به این صورت که اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-780N پس از روشن شدن نیازی به زمان برای گرم شدن ندارد و در همان لحظه آماده به کار خواهد بود.

اسکنر ای دی اف دار اپسون Epson DS-780N حداکثر توان اسکن 5000 برگ در طول روز را دارد و برای استفاده های سنگین و در حجم بالا می توان بر روی آن حساب باز کرد.

شما با استفاده از اسکنر رومیزی اپسون DS-780N می توانید فایل های اسکن شده را به صورت مستقیم بر روی سرویس های ابری، اکانت ایمیل و سرور FTP ذخیره نمایید.

اما همان طور که اشاره شد، مهم ترین کاربرد اسکنر اپسون Epson DS-780N  قابلیت آن در مورد استفاده واقع شدن در شبکه کابلی است.

از این جهت امکان ذخیره فایل های اسکن شده بر روی فولدرهای موجود در شبکه یا ارسال آنها به پرینتر موجود در شبکه جهت چاپ را برای شما فراهم می آورد.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی