ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

برد هوشمند تینک برد Thinkborad GT75

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

برد هوشمند تینک برد GT75

رزولوشن: 3840*2160
ابعاد برد: 75 اینچ
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد

معرفی برد هوشمند تینک برد GT75

اگر به یک برد هوشمند باکیفیت و با دوام برای استفاده در کلاس های آموزشی نیاز دارید، برد هوشمند تینک برد GT75 یکی از انواع برد هوشمند باکیفیت موجود در بازار می باشد.

این برد هوشمند از یک صفحه نمایش LED در سایز 75 اینچ بهره می برد و ابعاد قابل استفاده آن برابر با 1650.24 میلی متر طول و 928.26 میلی متر عرض است.

رزولوشن و میزان روشنایی مطلوب، مجهز بودن به فناوری چند لمسی و دقت و حساسیت بالا در هنگام لمس بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت برد هوشمند تینک برد Thinkborad GT75 در میان کاربران شده اند.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند Thinkborad GT75

میزان رزولوشن تخته هوشمند 75 اینچی تینک برد GT75 در حالت استاندارد برابر با 1920*1080 پیکسل و در بالاترین کیفیت برابر با 3840*2160 پیکسل می باشد و تصاویر با کیفیت و وضوحی عالی بر روی آن به نمایش درمی آیند.

وایت برد هوشمند تینک برد GT75 از نسبت کنتراست 4000:1 و میزان روشنایی 350 cd/m2 بهره می برد و سایه روشن ها و متون موجود در تصاویر به شکلی کاملاً شفاف و خوانا بر روی آن قابل مشاهده خواهند بود.

علاوه بر این وایت برد هوشمند تینک برد GT75 به خاصیت ضد انعکاسی مجهز می باشد و استفاده از آن در اتاق های روشن و محیط های پرنور نیز امکان پذیر است.

قابلیت ها و کارایی های فنی برد هوشمند Thinkborad GT75

برد هوشمند تینک برد مدل Thinkborad GT75 از پورت های HDMI، USB، سریال، VGA و RJ45 برخوردار می باشد و امکان اتصال آن به دیگر دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور و... وجود دارد.

با توجه به اینکه به برد هوشمند مدارس تینک برد GT75 از دو اسپیکر داخلی 15 واتی بهره می برد، نیازی به استفاده از اسپیکر خارجی در حین کار با آن نخواهید داشت و می توانید از صدای واضح و باکیفیتی که این برد هوشمند ارائه می دهد بهره مند شوید.

برد هوشمند تینک برد Thinkborad GT75

برد هوشمند تینک برد GT75 از نوع چند لمسی است و از تکنولوژی اینفرارد برای تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد.

برد هوشمند لمسی تینک برد GT75 از قابلیت تشخیص 10 نقطه لمسی به صورت هم زمان برخوردار است و دارای دقت و حساسیت قابل قبولی در هنگام لمس می باشد. شما می توانید با استفاده از قلم یا انگشت بر روی برد هوشمند تینک برد GT75 یادداشت کنید.

سرعت پاسخگویی مطلوب و 7 میلی ثانیه ای یکی دیگر از ویژگی های وایت برد هوشمند GT75 است که باعث شده این برد عملکرد سریع و روانی در هنگام کار با آن از خود نشان دهد.

یکی از ویژگی های پرکاربرد وایت برد دیجیتالی تینک برد GT75 مجهز بودن آن به وای فای و سیستم عامل اندروید 5.0.1 است که اتصال دستگاه های دیگر به آن را بسیار ساده کرده است.

در این حالت نیازی به استفاده از کابل یا کامپیوتر نخواهید داشت و دستگاه مورد نظر شما از طریق وای فای به برد هوشمند تینک برد Thinkborad GT75 متصل خواهد شد.

طول عمر پنل به کار رفته در تخته هوشمند لمسی تینک برد GT75 برابر با 30 هزار ساعت است و تا مدت ها نیازی به تعمیر یا تعویض آن نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای استفاده از برد هوشمند و همچنین جهت خرید برد هوشمند می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

برد هوشمند تینک برد Thinkborad GT75

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی