ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسکنر اچ پی HP 8270

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

اسکنر اچ پی 8270

رزولوشن اپتیکال: 4800*dpi 4800

حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 28 برگ در دقیقه اسکن رنگی و 25 برگ در دقیقه اسکن سیاه و سفید

معرفی اسکنر اچ پی 8270

اسکنر اچ پی HP 8270 یک اسکنر تخت می باشد که به منبع تغذیه خودکار ADF نیز مجهز شده است. 

این اسکنر از قابلیت اسکن انواع اسناد کاغذی، عکس، پاکت نامه، کاغذ پشت چسب دار،  کارت های شناسایی، اشیای سه بعدی و همچنین نگاتیو و اسلایدهای 35 میلی متری  برخوردار است و کارایی بالایی هم در محیط های اداری و هم در آتلیه های  عکاسی و دفاتر طراحی و گرافیکی دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر HP 8270

از آنجا که اسکنر اچ پی 8270 یک اسکنر تخت است، می توانید از آن برای اسکن صفحات کتاب، اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک نیز استفاده کرد. 

همچنین اسکنر اسناد اچ پی 8270 دارای منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 50 برگ است و قابلیت استفاده از آن برای  انجام اسکن های متوالی وجود دارد. لازم به ذکر است شما می توانید با  استفاده از این اسکنر فیدردار از اسنادی در اندازه حداکثر A4 اسکن بگیرید. 

یکی از ویژگی های کاربردی اسکنر تخت اچ پی 8270 توانایی آن در انجام اسکن دو رو به صورت اتوماتیک است که باعث می شود تا  نیازی به پشت و رو کردن برگه در داخل دستگاه به صورت دستی وجود نداشته باشد  و عمل اسکن با سرعت بیشتری انجام شود. 

رزولوشن اپتیکال اسکنر اداری اچ پی 8270 حداکثر برابر با 4800 dpi است و کیفیتی عالی در اسکن را به شما ارائه می دهد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت انجام اسکن از طریق ADF، حداکثر میزان رزولوشن این اسکنر اسناد برابر با 600 dpi خواهد بود. 

همان طور که اشاره شد اسکنر فیدر دار اچ پی 8270 توانایی تهیه اسکن از اسلایدها و نگاتیوهای 35 میلی متری را دارد و به  صورت اتوماتیک گرد و غبار و خط و خش های موجود بر روی آن ها را از بین می  برد. 

از این جهت می توانید با استفاده از اسکنر اسناد HP 8270 فیلم های قدیمی و بی کیفیت خانوادگی خود را اسکن کرده و روحی دوباره به آن ها ببخشید. علاوه بر این اسکنر HP 8270 با انواع نرم افزارهای ویرایش و ادیت عکس سازگار است و امکان ترمیم و تصحیح فایل های اسکن شده را برای شما فراهم می آورد.

اسکنر اچ پی HP 8270

سرعت اسکنر اچ پی مدل HP 8270 در انجام اسکن اسناد کاغذی به صورت متوالی برابر با 25 برگ در دقیقه در  حالت یک رو و 5.5 تصویر در دقیقه در حالت دو رو می باشد. همچنین این اسکنر  در عرض 28 ثانیه از عکس های رنگی اسکن تهیه می کند و یکی از اسکنرهای  رومیزی نسبتا سریع به شمار می آید. 

اسکنر رومیزی اچ پی 8270 از قابلیت تشخیص متون انگلیسی OCR نیز برخوردار است و می توان با استفاده از آن متن های موجود در عکس ها را  با سرعت 36 ثانیه به ازای هر برگ به فایل های متنی قابل ویرایش تبدیل کرد. 

درگاه ارتباطی اسکنر اچ پی HP 8270 شامل پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن می شود که می توان از آن برای اتصال اسکنر به کامپیوتر بهره برد.

 

 

                                                                              

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی