ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

پرینتر اپسون Pro WF-6590

قابلیت: پرینت
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6590

 اگر قصد خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان را دارید و به دنبال پرینتری با کیفیت و با دوام هستید، ما به شما پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590 را پیشنهاد می کنیم.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6590

چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-6590 یکی از انواع پرینترهای جوهر افشان می باشد که برای کسانی طراحی شده که به دنبال بهترین کیفیت چاپ رنگی و سیاه و سفید با کمترین هزینه هستند. این پرینتر از قابلیت های پرینت و کپی یک رو و دو رو، اسکن و فکس برخوردار است و برای استفاده در شرکت ها، سازمان ها، ادارات و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6590

پرینتر جوهر افشان اپسون WF-6590 از رزولوشن چاپ 4800*1200 dpi برخوردار است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید شما را با بالاترین کیفیت و میزان خوانایی چاپ می کند. این پرینتر جوهر افشان چهار کاره از یکی از به روز ترین تکنولوژی های چاپ جوهر افشان (PrecisionCore) استفاده می کند که علاوه بر ارائه بهترین کیفیت چاپ، باعث کاهش هزینه ها تا 50 درصد نسبت به پرینترهای رنگی لیزری می شود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6590

قابلیت دیگر پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590 امکان تهیه کپی سیاه و سفید با سرعت 22 برگ در دقیقه و رنگی با سرعت 21 برگ در دقیقه است که در دو کیفیت استاندارد و عالی انجام می شود. از جمله ویژگی های کپی این پرینتر می توان به امکان انجام 999 کپی متوالی، ارائه پیش نمایش، تغییر اندازه سند ورودی، تنظیم تراکم رنگ و انجام کپی به صورت دو رو اتوماتیک اشاره کرد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6590

 

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد خود نیز می توانید بر روی پرینتر چهار کاره اپسون WF-6590 حساب باز کنید. در این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson از یک اسکنر تخت مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ استفاده شده که از قابلیت هایی مانند ذخیره فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری (مانند ایمیل) و فلش مموری، سازگاری با نرم افزار ادیت عکس حرفه ای اپسون و تهیه فایل های PDF رمزگذاری شده از اسناد اسکن شده اشاره کرد. در رابطه با کیفیت این اسکنر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن آن برابر با 1200 dpi است و حتی کوچکترین جزئیات موجود در سند ورودی با وضوح و کیفیتی عالی اسکن می شوند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-6590

در زمینه ارسال و دریافت فکس هم پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون WF-6590 عملکرد مطلوبی دارد و در کمتر از سه ثانیه اسناد مورد نظر شما را ارسال می کند. این دستگاه قادر به دریافت و ارسال فکس به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی است و ظرفیت ذخیره 550 برگ را در حافظه خود دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6590

گنجایش بالای کاغذ یکی از ویژگی های قابل توجه چاپگر جوهر افشان اپسون WF-6590 است که شما را از قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه در حین چاپ های متوالی بی نیاز می کند. این پرینتر در حالت استاندارد دارای یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 80 برگی است که می توان از کاغذهای معمولی در سایز A4 و کوچکتر، پاکت نامه، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و انواع کاغذهای مات و براق اپسون در آن ها بهره برد. این چاپگر اپسون از دو سینی 500 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز باید آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6590

 

جوهر پرینترهای جوهر افشان نقش عمده ای در عملکرد دستگاه و کیفیت چاپ آن دارند. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590 با کارتریج های سری 748، 748XL و 748XXL سازگار است که از جمله با کیفیت ترین کارتریج های اپسون به شمار می آیند. ظرفیت چاپ رنگی این کارتریج ها به ترتیب 1500 برگ، 4000 برگ و 7000 برگ و ظرفیت چاپ سیاه و سفید آنها به ترتیب 2500 برگ، 5000 برگ و 10000 برگ می باشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-6590 فقط با کارتریج مشکی و کارتریج رنگی اپسون سازگار است و کارتریج های دیگر در این دستگاه قابل استفاده نیستند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590 با سرعت 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 16 برگ در دقیقه در حالت دو رو از فایل های مورد نظر شما پرینت می گیرد. از این جهت می توان این دستگاه را برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط مناسب دانست. توجه داشته باشید که حداکثر توان چاپ ماهیانه پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون WF-6590 برابر با 75 هزار برگ است و از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا از آن حداکثر برای 5000 پرینت در ماه استفاده شود. بنابراین اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن استفاده نمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590

در رابطه با اتصال چاپگر جوهرافشان چند کاره اپسون WF-6590 به دستگاه های دیگر باید بگوییم که این دستگاه تمام راه های ممکن را در اختیار شما می گذارد و شما می توانید با توجه به شرایط و نیازهای خود از آنها بهره ببرید. این پرینتر اپسون EPSON هم از اتصال با سیم (از طریق کابل USB) و هم از اتصال وایرلس (از طریق وای فای) پشتیبانی می کند و شما قادر هستید تا انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را به یکی از این دو روش به این پرینتر متصل نمایید. همچنین پرینتر جوهر افشان  همه کاره رنگی اپسون مدل Epson WF-6590 قابل استفاده در شبکه های کابلی نیز هست که برای کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شوند، قابلیت مهم و پرکاربردی است.

پرینتر وایرلس دار جوهرافشان اپسون WF-6590 از فناوری NFC هم پشتیبانی می کند که براساس آن کافی است تا با نزدیک کردن گوشی موبایل به دستگاه، قادر به پرینت فایل های موجود بر روی گوشی باشید. پس اگر به وای فای دسترسی نداشتید و به یک پرینت فوری از طریق گوشی نیاز داشتید، می توانید از طریق NFC با سرعت هر چه تمام تر به این پرینتر متصل شوید.

 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590

قابلیت دیگر پرینتر جوهرافشان چند کاره اپسون Epson WF-6590 سازگاری آن با سرویس های پرینت از راه دور (مانند Apple AirPrint، Google Cloud Print، Epson Email Print، Epson iPrint Mobile App و Epson Remote Print) است. با ثبت پرینتر خود در یکی از این سرویس ها، دیگر نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و قادر هستید تا در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال نمایید.

برای دریافت قیمت پپرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590 و همچنین نحوه انتخاب و خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-6590

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی