ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

ماشین حساب شارپ Sharp CS-2194H

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

ماشین حساب شارپ CS-2194H

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ CS-2194H

اگر به یک ماشین حساب قدرتمند، خوش ساخت و دارای طول عمر بالا برای انجام محاسبات فروشگاهی، مالی و حسابداری احتیاج دارید، ماشین حساب شارپ Sharp CS-2194H یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است! این دستگاه از سری ماشین حساب های چاپگردار شارپ می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از انجام محاسبات، آنها را در با دو رنگ مشکی (نتایج مثبت) و قرمز (نتایج منفی) چاپ کنید.

از آنجا که ماشین حساب شارپ مدل Sharp CS-2194H به پرینتر مجهز است، دیگر نیازی به یادداشت دستی ارقام و محاسبات بر روی کاغذ نخواهید داشت و بدین ترتیب از خطاهای احتمالی جلوگیری می شود. این ویژگی با توجه به اینکه محاسبات مالی و حسابداری از اهمیت بالایی برخوردارند، به شما کمک زیادی در کسب و کارتان خواهد کرد.

ماشین حساب پرینتردار شارپ CS-2194H دارای ابعاد 244*315*69 میلی متر و وزن 1.9 کیلوگرم است از جمله انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به شمار می آید. بدنه این ماشین حساب شارپ بسیار مقاوم بوده و برای سال ها می توانید از آن در مغازه، فروشگاه یا اداره خود استفاده کنید. همچنین صفحه کلید ماشین حساب حسابداری شارپ CS-2194H به صورت کاملاً برجسته طراحی شده و دکمه های آن دارای ابعادی بزرگ و فاصله مناسب از یکدیگر هستند.

علاوه بر پرینتر پرسرعت ماشین حساب چاپگردار شارپ CS-2194H که قادر به چاپ با سرعت 4.3 خط در ثانیه است، باید به صفحه نمایش این ماشین حساب حسابداری شارپ Sharp اشاره کنیم که از نوع لامپی بوده و قادر به نمایش حداکثر 12 رقم می باشد. از این جهت می توانید بر روی این ماشین حساب اداری برای انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ حساب ویژه ای باز کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp CS-2194H

ماشین حساب چاپگردار CS-2194H به شما در انجام محاسبات معمولی با استفاده از چهار عمل اصلی، گرفتن جذر از اعداد و محاسبه درصد کمک زیادی می کند. همچنین از آنجا که این ماشین حساب به دکمه TAX+ مجهز است، می توانید از آن در محاسبات فروشگاهی و محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با احتساب مالیات استفاده کنید.

مجهز بودن به چهار دکمه جهت ذخیره اعداد در حافظه یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب شارپ Sharp CS-2194H است. این دکمه ها جزء کاربردی ترین دکمه های ماشین حساب به شمار می آیند و باعث بهبود سرعت انجام محاسبات می شوند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی