ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال GS-1101

رنگ: مشکی، آبی، نارنجی و قرمز
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 1800 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1101

گوش دادن به موسیقی در گردش های دسته جمعی لذت خاص خودش را دارد و می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند! یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت در چنین شرایطی به کار شما خواهد بود و با استفاده از آن می توانید لذت شنیدن موسیقی های مورد علاقه تان را دو چندان کنید.

اسپیکر مارشال GS-1101 یکی از انواع اسپیکر موجود در بازار است که دارای ابعاد 123*74*35 میلی متر و وزن 220 گرم می باشد. این ابعاد جمع و جور و وزن سبک، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی این اسپیکر را با خود حمل کنید و از قابلیت های آن در محیط های مختلف استفاده کنید.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1101

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101 از طراحی ظاهری نسبتا ساده اما شیکی بهره می برد. بر روی قسمت جلویی بدنه این اسپیکر قابل حمل دکمه های کنترلی (عوض کردن ترک موسیقی در حال پخش، تنظیم صدا و انتخاب حالت پخش)، صفحه نمایش (جهت اطلاع از وضعیت عملکرد دستگاه) و همچنین پورت های ارتباطی طراحی شده که باعث راحت تر شدن کار با اسپیکر برای شما می شوند. ضمن اینکه اسپیکر بلوتوث مارشال GS-1101 مجهز به جایگاه مخصوص برای نصب آویز نیز هست که برای حمل آسان تر می توانید از آن استفاده کنید.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1101

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101

اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101 به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز است و شما می توانید به راحتی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و تمام دستگاه های دارای بلوتوث را به آن متصل کرده و فایل های موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. اسپیکر بی سیم مارشال GS-1101 علاوه بر اتصال بدون سیم، از اتصال به وسیله کابل نیز پشتیبانی می کند. در این حالت تنها کافی است تا کابل AUX را به پورت 3.5 میلی متری این اسپیکر متصل نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101

اگر فایل های مورد نظر شما بر روی کارت حافظه جانبی ذخیره شده، در این حالت هم می توانید از اسپیکر بلوتوثی مارشال GS-1101 برای پخش آنها بهره ببرید. چرا که این اسپیکر دارای درگاه کارت حافظه می باشد و از کارت حافظه های microSD و TF پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101 دارای رادیو نیز هست و برای کسانی که به برنامه های رادیویی علاقه مندند، یک انتخاب مناسب محسوب می شود.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101

در حالت کلی اسپیکر قابل حمل Marshal GS-1101 قابلیت پخش فایل با فرمت های MP3، WAV و WMA را دارد و تمام انتظارات شما از یک اسپیکر با کیفیت را برآورده می کند. توان اسمی این اسپیکر برابر با 3000 وات است و صدایی رسا، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101

مورد دیگری که در رابطه با اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101 باید به آن اشاره کنیم، باتری آن است که از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیتی معادل با 1800 میلی آمپر ساعت می باشد. برای شارژ این باتری می توانید از پورت Micro USB موجود بر روی بدنه دستگاه استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101

یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر بلوتوثی Marshal GS-1101 مجهز بودن آن به دکمه های عددی است که امکان وارد کردن شماره ترک آهنگ مورد نظر یا ایستگاه رادیویی را برای شما فراهم می آورد.

اکو و بیس مطلوب، صدای رسا متناسب با ابعاد دستگاه، نگهداری شارژ بالا و قیمت بسیار مناسب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این اسپیکر قابل حمل در میان کاربران و فروش بالای آن در بازار شده است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر قابل حمل و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از این اسپیکر را دارید، نظرات خود در رابطه با آن را در بخش کامنت های همین صفحه درج نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1101

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی