ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

ماشین حساب شارپ Sharp PC-E220

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ

ماشین حساب شارپ PC-E220

تعداد ارقام: نمایشگر 4 خطی با قابلیت نمایش 24 رقم در هر خط
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ PC-E220

با استفاده از ماشین حساب شارپ Sharp PC-E220 از یک کامپیوتر کوچک بهره مند شوید! این دستگاه از سری ماشین حساب های مهندسی برند معتبر شرکت شارپ است و برای مهندسین و دانشجویان رشته های فنی و علوم پایه یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

یکی از مهم ترین ویژگی های ماشین حساب مهندسی شارپ Sharp PC-E220 قابل برنامه ریزی بودن آن است. شاید برایتان پیش آمده که در هنگام کار با یک ماشین حساب مهندسی به یک فرمول یا تابع خاص نیاز داشته اید اما به دلیل تعریف نشدن آن فرمول در ماشین حساب، محاسبات شما با مشکل مواجه شده باشد. از آنجا که ماشین حساب حرفه ای شارپ PC-E220 قابل برنامه ریزی است، شما می توانید فرمول ها و روش های محاسبات پیچیده ریاضی مورد نظر خود را تعریف و آنها را در حافظه دستگاه ذخیره کنید! بنابراین می توان ماشین حساب شارپ مدل PC-E220 را بهترین ماشین حساب مهندسی از لحاظ انعطاف بالا در انجام محاسبات مختلف دانست.

ماشین حساب رومیزی شارپ PC-E220 به شما امکان انجام محاسبات مثلثاتی، آماری، جبری، کسری، محاسبه لگاریتم و ln و کار با اعداد نمایی، استفاده از توابع هایپربولیک، محاسبه جذر و ریشه n ام اعداد، محاسبه فاکتوریل و حاصل جمع دنباله اعداد (سیگما) و... را می دهد.

صفحه نمایش ماشین حساب شارپ مدل PC-E220 از نوع چهار خطی است که امکان نمایش 24 کاراکتر در هر خط آن وجود دارد. این صفحه نمایش بزرگ و شفاف به راحت تر شدن کار شما در هنگام استفاده از ماشین حساب کمک زیادی می کند و فضای مناسب برای فرمول نویسی و دادن برنامه به ماشین حساب را برای شما فراهم می آورد.

ماشین حساب شارپ Sharp PC-E220

ماشین حساب شارپ Sharp PC-E220 بر خلاف اکثر ماشین حساب های مهندسی موجود در بازار به صورت افقی طراحی شده است. به طور کلی ابعاد این ماشین حساب شارپ برابر با 212 * 105 * 25 میلی متر و وزن آن برابر با 310 گرم می باشد و هم به صورت رومیزی می توان با آن کار کرد و هم می توان به راحتی آن را در کیف گذاشت و با خود حمل کرد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب شارپ مدل Sharp PC-E220 استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن می باشد که باعث طول عمر بالا و مقاومت بسیار مطلوب دستگاه در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم و فشار شده است. همچنین این ماشین حساب دارای درپوش محافظ نیز هست که از دستگاه در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار یا نفوذ مایعات محافظت می کند.

از دیگر مشخصات ماشین حساب مهندسی رومیزی شارپ PC-E220 می توان به مقدار حافظه 32 کیلوبایتی، مجهز بودن به دکمه برنامه ریزی مجدد (ریست) و امکان تنظیم میزان کنتراست صفحه نمایش اشاره کرد که باعث محبوبیت بالای این دستگاه در میان کاربران شده اند.

 

 

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۱)

  • سعادت مولوی
  • سلام .
    من به علت آسیب دیدن ماشین حساب 880p  casio  اقدام به خرید دستگاه pc- E220  SHARP  نمودم . متاسفانه هیچگونه کتابچه و دفترچه چگونگی کار با این سیستم را پیدا نمیکنم . چنانچه مطالبی توسط کارشناسان آن شرکت در زمینه کار بااین سیستم وجود دارد را به نحوی که صلاح میدانید لطفا در اختیارم قرار دهید .

    sororzariny@yahoo.com

    09125367987  آدرس تلگرام

    با تشکر سعادت  مولوی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی