ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۲ ب.ظ

کابل وی جی ای بی نت B-Net

طول کابل: 10 متر
نوع کابل: VGA

کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر

بسیاری از ما سابقه استفاده از کابل وی جی ای برای اتصال مانیتور به کیس کامپیوتر را داریم! این نوع از کابل رابط برای انتقال تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد و اگر از نوع با کیفیت و مرغوب آن نباشد، با مشکلاتی مانند پارگی، قطعی یا افت کیفیت در انتقال تصاویر دچار می شود. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، ما به شما استفاده از کابل VGA بی نت را پیشنهاد می کنیم!

کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر

کابل VGA بی نت B-Net با طول 10 متر ارائه شده و برای اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و تمام دستگاه های دارای درگاه VGA قابل استفاده می باشد. این کابل رابط در دو سمت خود به کانکتورهایی دارای 15 پین (شامل سه ردیف 5 پین) مجهز است. در ساخت این کانکتورها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و در اثر استفاده زیاد از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

نکته قابل ذکر در رابطه با کابل 10 متری وی جی ای بی نت کیفیت بالای آن در انتقال تصاویر و مقاومت در برابر نویزها و تداخلات مغناطیسی احتمالی است. به نحوی که تصاویر با همان کیفیت اولیه به دستگاه پخش منتقل خواهند شد و با مشکلاتی مانند افت وضوح مواجه نمی شوند.

کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر

کابل وی جی ای 10 متری بی نت دارای روکشی مستحکم و مقاوم است و به سادگی در برابر کشیدگی، پارگی، زیر پا رفتن یا ضربه آسیب نمی بیند. به همین دلیل می توانید از این کابل VGA در محیط های عمومی و پُر رفت و آمد به راحتی استفاده کنید. طول 10 متری کابل رابط VGA بی نت باعث می شود تا بتوان از آن برای اتصال دستگاه هایی با فاصله زیاد از یکدیگر بهره برد.

در مجموع می توان گفت که کابل وی جی ای بی نت با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و به خوبی انتظارات شما در انتقال فایل های تصویری را برآورده می کند.

 

کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر

اگر قصد خرید کابل 10 متری وی جی ای را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان قیمت کابل VGA بی نت B-Net طول 10 متر را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع کابل VGA را کسب نمایید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی