ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ب.ظ

لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

سیستم عامل: ندارد
پردازنده:  AMD A4-9125 2C
سرعت پردازنده: 2.3Ghz
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: Radeon 530 2GB GDDR5

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو می باشد که به منظور استفاده های روزمره و عادی عرضه شده است. این لپ تاپ را می توان برای کسانی مناسب دانست که به دنبال یک لپ تاپ با دوام هستند و نیازی به اجرای برنامه های تخصصی و بازی های گرافیکی ندارند.

از جمله ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-15AST می توان به کیفیت ساخت عالی، پورت های ارتباطی مناسب و سخت افزار مطلوب برای کارهای معمولی اشاره کرد. اگر قصد خرید یک لپ تاپ با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

لپ تاپ ایدیاپد لنوو Lenovo 130-15AST در ابعاد 375*253*22 میلی متر و وزن 2.1 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را به محل کار یا تحصیل خود حمل کنید. اما می توان ویژگی ظاهری قابل توجه لب تاپ لنوو Ideapad 130-15AST را کیفیت ساخت عالی بدنه آن دانست. بر روی بدنه این لپ تاپ از روکشی مات استفاده شده و گرد و غبار، اثر انگشت و لکه های چربی بر روی آن باقی نمی مانند. ضمن اینکه این لپ تاپ لنوو در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه یا خراشیدگی نیز مقاومت قابل قبولی دارد همچنین از طراحی ظاهری ساده اما شیکی برخوردار است.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

صفحه نمایش و بلندگو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15AST

از صفحه نمایش لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad 130-15AST نباید انتظار نمایش رنگ هایی زنده و شفاف داشت؛ اما می توان برای تماشای فیلم با کیفیت معمولی و کارهای روزمره بر روی آن حساب باز کرد. این صفحه نمایش دارای ابعاد 15.6 اینچ است و تصاویری با کیفیت HD به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15AST را می توان معمولی و مناسب کارهایی مانند گشت زنی در اینترنت و تماشای اینترنتی ویدئو دانست.

بلندگوهای لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST نیز برای مصارف شخصی مناسب است و در اتاق های کوچک و ساکت صدایی واضح و قوی را ارائه می دهند.

 

صفحه نمایش و بلندگو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15AST

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15AST

لپ تاپ های میان رده برند لنوو به طور کلی برای تایپ انتخاب های مناسبی هستند. لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک کیبورد با کیفیت و خوش ساخت مجهز می باشد. کیبورد این لپ تاپ دارای کلیدهایی بزرگ و با فاصله از هم است و تایپ را برای شما بسیار آسان می کنند. نوع طراحی این کیبورد به گونه ای است که در صورت تایپ طولانی مدت، احساس خستگی و ناراحتی به انگشتان و مچ های شما دست نمی دهد.

در مورد تاچ پد لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این تاچ پد دارای میزان حساسیت و دقت مطلوبی است و به خوبی به شما در کار با لپ تاپ کمک می کند. عملکرد این تاچ پد به گونه ای است که نیازی به ماوس نخواهید داشت و می توانید با سرعت قابل قبولی کارهای روزمره خود با لپ تاپ را انجام دهید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15AST

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

باتری به کار رفته در لپ تاپ ایدیاپد لنوو Lenovo 130-15AST از نوع 2 سلولی است و از ظرفیت 30 وات ساعت بهره می برد. این باتری برای کاربری عادی قابل اطمینان است، اما اگر قصد استفاده از لپ تاپ به صورت قابل حمل را دارید، بهتر است تا شارژر خود را به همراه داشته باشید!

در لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST از سخت افزاری معمولی استفاده شده که برای اجرای برنامه هایی مانند آفیس، گوش دادن به موسیقی، کار با اینترنت و به طور کلی انجام کارهای عادی مناسب است. اما اگر قصد اجرای نرم افزارهای تخصصی و بازی های گرافیکی را دارید، به سراغ لپ تاپ های قوی تر لنوو بروید!

با نگاهی دقیق تر به سخت افزار به کار رفته در لپ تاب لنوو Ideapad 130-15AST باید گفت که در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی AMD A4-9125 2C با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و حافظه کش 1 مگابایت استفاده شده که برای انجام پردازش های سبک و معمولی می توان بر روی آن حساب کرد. همچنین این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی AMD Radeon 530 2GB GDDR5 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت، حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و هارد دیسک یک ترابایتی می شود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15AST

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST

از لحاظ پورت های ارتباطی لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST وضعیت مطلوبی دارد و امکان اتصال حافظه های USB، لوازم جانبی و دستگاه های دیگر را برای شما فراهم می آورد. لازم به ذکر می باشد که بر کناره های بدنه این لپ تاپ پورت های اترنت (مخصوص اتصال به شبکه)، HDMI، USB 3.0 (دو عدد) و USB 2.0 تعبیه شده است.

لپ تاپ گرافیک 2 لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST به وب کم، درایو نوری (DVD رایتر)، بلوتوث و وای فای مجهز می باشد و تمام نیازهای روزمره شما را برطرف می کند.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ ایدیاپد لنوو مدل Lenovo 130-15AST هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج نمایید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15AST

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی