ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل افزایش طول صدا Aux سومو Somo SM405 طول 4.5 متر

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

کابل افزایش طول صدا سومو SM40

طول کابل: 4.5 متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا Aux سومو Somo SM405 طول 4.5 متر

 کابل انتقال صدا یا کابل AUX یکی از تجهیزات پرکاربرد برای علاقه مندان به موسیقی است که برای اتصال دو دستگاه جهت انتقال صدا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر فاصله بین دو دستگاه مورد نظر شما بیشتر از طول کابل AUX مورد استفاده تان باشد، ممکن است برای اتصال آنها به دردسر بیفتید! خصوصاً اگر امکان نزدیک کردن و جابجا نمودن دستگاه ها برای شما وجود نداشته باشد! به عنوان مثال فرض کنید که در یک سالن جشن و عروسی، قصد اتصال لپ تاپ به اسپیکرهای رومیزی جهت پخش موسیقی را دارید و این دو دستگاه در فاصله زیادی از یکدیگر قرار دارند. در چنین شرایطی که کابل افزایش طول صدای سومو Somo SM405 کمک زیادی به شما خواهد کرد! این کابل دارای طول 4.5 متر است و اتصال دورترین دستگاه ها به یکدیگر را امکان پذیر می کند.

 

کابل افزایش طول صدا Aux سومو Somo SM405 طول 4.5 متر

کابل افزایش طول صدا Aux سومو Somo SM405 طول 4.5 متر در یک سمت دارای نَری و در سمت دیگر دارای مادگی 3.5 میلی متری صدا است و شما می توانید با اتصال یک کابل AUX به رابط مادگی، طول کابل صدای خود را افزایش دهید. این کابل به انواع دستگاه های دارای درگاه 3.5 میلی متری مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، MP3 پلیر، کامپیوتر، اسپیکر قابل حمل، استریوی خانگی، تلویزیون هوشمند، گیرنده دیجیتال، هدفون و... قابل اتصال می باشد.

کابل افزایش طول آ یو ایکس سومو SM405 دارای قیمت بسیار مناسبی است و برای کسانی که قصد پرداخت هزینه زیادی را ندارند و در عین حال به دنبال یک کابل صدای با دوام هستند، انتخاب مناسبی می باشد. این کابل افزایش طول آ یو ایکس دارای روکشی نرم و منعطف است و مقاومتی عالی در برابر کشیدگی، خمیدگی، زیر پا رفتن و پاره شدن دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

یکی از نکات مهم در رابطه با کابل افزایش طول صدای سومو Somo SM405 عملکرد عالی آن در انتقال صدا است. این کابل صدا را با همان کیفیت اولیه به دستگاه پخش منتقل می کند و باعث افت وضوح آن نمی شود. همچنین نویزها و تداخلات مغناطیسی تأثیری بر روی کیفیت عملکرد کابل افزایش طول AUX سومو SM405 ندارند و با استفاده از آن می توانید از صدایی شفاف و واضح بهره ببرید.

کابل افزایش طول صدا Aux سومو Somo SM405 طول 4.5 متر

کابل افزایش طول انتقال صدا سومو SM405 با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، از کیفیت ساخت عالی بهره می برد و صدایی قدرتمند را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید  کابل افزایش طول صدا AUX سومو مدل Somo SM405 را کسب نمایید.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی