ایده برتر

www.ebpnovin.com

ایده برتر

www.ebpnovin.com

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

کابل انتقال صدا ریمکس P-16

طول کابل: 2 متر
نوع کابل: دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: اسپیکرهای قابل حمل و ثابت، لپ تاپ، استریوی خانگی، ضبط ماشین، گیرنده دیجیتال و دیگر دستگاه های پخش صدا

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر

گوش دادن به موسیقی در گردش های تفریحی و جمع های خانوادگی می تواند لذت با هم بودن را برای شما بیشتر کند و خاطراتی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. یکی از تجهیزات مهم برای این منظور، کابل صدا یا همان کابل AUX است که به شما اجازه می دهد گوشی موبایل خود را به صورت مستقیم به اسپیکر متصل کرده و فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی را از طریق اسپیکر با صدایی بلند و رسا برای خود و دوستانتان پخش کنید!

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در چنین شرایطی است و لذت شنیدن موسیقی را برای شما دو چندان می کند! این کابل انتقال صدا به دو رابط 3.5 میلی متری صدا در دو سمت خود مجهز است و برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری کاربرد دارد. به عنوان مثال از کابل انتقال صدا ریمکس Remax P-16 می توان برای اتصال گوشی موبایل، MP3 پلیر و تبلت به اسپیکرهای قابل حمل و ثابت، لپ تاپ، استریوی خانگی، ضبط ماشین، گیرنده دیجیتال و دیگر دستگاه های پخش صدا استفاده کرد.

ویژگی منحصر به فرد کابل آی یو ایکس ریمکس P-16 طراحی فنرمانند آن است که باعث شده این کابل هرگز به گره خوردگی و در هم پیچیدن دچار نشود. همچنین روکش با کیفیت این کابل فنری صدا از آن در برابر کشیدگی، پارگی و قطع شدن رشته های داخلی محافظت می کند. طول کابل AUX ریمکس Remax P-16 در هنگام باز کردن حالت فنری آن حداکثر به 2 متر می رسد و به راحتی برای اتصال دستگاه های دور از هم قابل استفاده می باشد.

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، رابط های کابل صدای ریمکس P-16 هستند که در یک سمت کابل به صورت 90 درجه طراحی شده اند. این نوع طراحی به اتصال راحت تر رابط به دستگاه در شرایط و موقعیت های مختلف می شود. همچنین محل اتصال کابل AUX ریمکس P-16 به رابط ها توسط فنر فلزی در یک سمت و روکش پلاستیکی در سمت دیگر محافظت می شود و به این ترتیب در اثر استفاده زیاد، کابل در این قسمت ها با پارگی یا جدا شدن از سَری ها مواجه نخواهد شد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید کابل AUX دارید و کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه پخش برایتان اهمیت بالایی دارد، کابل آ یو ایکس ریمکس Remax P-16 انتخاب ایده آلی برای شما است.

کابل صدا Aux ریمکس Remax P-16 طول 2 متر

برای دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید کابل انتقال صدا ریمکس P-16 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر شما را در رابطه با نحوه خرید این محصول و همچنین انتخاب کابل صدای مورد نظرتان راهنمایی کنند.

  • ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی